Debreceni Egyetem, Kancellária, HR Igazgatóság
pályázatot hirdet
bérügyi ügyintéző
munkakör betöltésére
A jogviszony típusa: munkaviszony
A jogviszony időtartama: határozatlan, 3 hónap próbaidő kikötésével
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: HR Igazgatóság, Debrecen, Böszörményi út 138.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
A feladatkörébe tartozó szervezeti egységek, valamint egyes feladatok esetében az egyetem egészére vonatkozóan:
- A havi bérszámfejtéshez kapcsolódó feladatok ellátása a JDolber humánügyviteli rendszerben.
- A havi munkabérekhez kapcsolódó adatok rögzítése (távolléti adatok, változóbérek) és egyéb nem rendszeres bérek számfejtése.
- Kilépő dolgozók illetményének elszámolása, szükséges igazolások elkészítése, kiadása.
- Éves jövedelem igazolások és járulék igazolások elkészítése.
- Az egyetem valamennyi dolgozójának az érdekképviseleti, az önkéntes nyugdíjpénztári és egészségpénztári tagságával kapcsolatos feladatok ellátása.
- A nyugdíjak megállapításához és a nyugdíjazás ellenőrzéséhez az illetékes szerv részére történő adatszolgáltatás.
- A statisztikákhoz, jelentésekhez, adatszolgáltatásokhoz kapcsolódó bérszámfejtési adatok összeállítása.
Alapbér és juttatások:
Az alapbér megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, valamint az intézmény egyéb belső szabályozó dokumentumainak rendelkezései az irányadók.
A munkakör betöltésének feltételei:
- bérszámfejtő szakképesítés,
- Word és Excel felhasználói szintű ismerete,
- a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvény (Nftv.) 24. § (5) bekezdésében, ill. 24/A. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés (az alkalmazott büntetlen előéletű legyen, ne álljon a tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, és rendelkezzen az előírt végzettséggel és szakképzettséggel.)
Elvárt kompetenciák:
Megbízhatóság, önálló, precíz felelősségteljes munkavégzésre való képesség, együttműködési készség, csapatmunkában való részvétel. Jó kapcsolattartási és kommunikációs készség, problémamegoldó képesség.
A munkakör betöltésénél előnyt jelent:
- szakirányú felsőfokú végzettség,
- a munkakörben szerzett jártasság, tapasztalat,
- JDolber humánügyviteli rendszer ismerete.
Benyújtandó iratok és igazolások:
- részletes, fényképes szakmai önéletrajz (az elérhetőségek megjelölésével),
- a végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatot az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez is hozzájárul,
- külső jelentkező esetében három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, mely alkalmas a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvényben meghatározott összeférhetetlenségi, illetve jogviszony létesítést kizáró okok fenn nem állásának igazolására.
- minden olyan okirat, amelyet a jelentkező az elbírálás során fontosnak tart.
A munkakör betöltésének időpontja: a munkakör a jelentkezők pályázatainak elbírálást követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. 09. 10.
A jelentkezés benyújtásának módja:
- e-mailen, dr. Sándorné Veres Krisztina mb. osztályvezető (HR Ügyvitel-szervezési Osztály) részére (veres.krisztina@fin.unideb.hu). Kérjük az e-mail tárgy mezőjében feltüntetni a munkakör megnevezését: „bérügyi-ügyintéző”, valamint a hivatkozási számot: KCHR/18515/2024.