bérügyi ügyintéző

Érvényes eddig
Munkakör
ügyintéző
Hirdető egység neve
DE Kancellária HR Igazgatóság
Beosztás
ügyintéző

Debreceni Egyetem, Kancellária, HR Igazgatóság

pályázatot hirdet

bérügyi ügyintéző

munkakör betöltésére

 

A jogviszony típusa: munkaviszony

A jogviszony időtartama: határozatlan, 3 hónap próbaidő kikötésével

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

A munkavégzés helye: HR Igazgatóság, Debrecen, Böszörményi út 138.

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

A feladatkörébe tartozó szervezeti egységek, valamint egyes feladatok esetében az egyetem egészére vonatkozóan:

  • A havi bérszámfejtéshez kapcsolódó feladatok ellátása a JDolber humánügyviteli rendszerben.
  • A havi munkabérekhez kapcsolódó adatok rögzítése (távolléti adatok, változóbérek) és egyéb nem rendszeres bérek számfejtése.
  • Kilépő dolgozók illetményének elszámolása, szükséges igazolások elkészítése, kiadása.
  • Éves jövedelem igazolások és járulék igazolások elkészítése.
  • Az egyetem valamennyi dolgozójának az érdekképviseleti, az önkéntes nyugdíjpénztári és egészségpénztári tagságával kapcsolatos feladatok ellátása.
  • A nyugdíjak megállapításához és a nyugdíjazás ellenőrzéséhez az illetékes szerv részére történő adatszolgáltatás.
  • A statisztikákhoz, jelentésekhez, adatszolgáltatásokhoz kapcsolódó bérszámfejtési adatok összeállítása.

Alapbér és juttatások:

Az alapbér megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, valamint az intézmény egyéb belső szabályozó dokumentumainak rendelkezései az irányadók.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • bérszámfejtő szakképesítés,
  • Word és Excel felhasználói szintű ismerete,
  • a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvény (Nftv.) 24. § (5) bekezdésében, ill. 24/A. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés (az alkalmazott büntetlen előéletű legyen, ne álljon a tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, és rendelkezzen az előírt végzettséggel és szakképzettséggel.)

Elvárt kompetenciák:

Megbízhatóság, önálló, precíz felelősségteljes munkavégzésre való képesség, együttműködési készség, csapatmunkában való részvétel. Jó kapcsolattartási és kommunikációs készség, problémamegoldó képesség.

A munkakör betöltésénél előnyt jelent:

  • szakirányú felsőfokú végzettség,
  • a munkakörben szerzett jártasság, tapasztalat,
  • JDolber humánügyviteli rendszer ismerete.

Benyújtandó iratok és igazolások:

  • részletes, fényképes szakmai önéletrajz (az elérhetőségek megjelölésével),
  • a végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatot az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez is hozzájárul,
  • külső jelentkező esetében három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, mely alkalmas a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvényben meghatározott összeférhetetlenségi, illetve jogviszony létesítést kizáró okok fenn nem állásának igazolására.
  • minden olyan okirat, amelyet a jelentkező az elbírálás során fontosnak tart.

A munkakör betöltésének időpontja: a munkakör a jelentkezők pályázatainak elbírálást követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. 09. 10.

A jelentkezés benyújtásának módja:

  • e-mailen, dr. Sándorné Veres Krisztina mb. osztályvezető (HR Ügyvitel-szervezési Osztály) részére (veres.krisztina@fin.unideb.hu). Kérjük az e-mail tárgy mezőjében feltüntetni a munkakör megnevezését: „bérügyi-ügyintéző”, valamint a hivatkozási számot: KCHR/18515/2024.

 

Legutóbb frissítve: 2024. 08. 23. 14:16