Az innováció aránya az élelmiszeriparban jóval elmarad ahhoz képest, amit ez a rendkívül fontos ágazat megérdemel. Döntő fontossága van a stratégiai hálózati tanulásnak az innováció szempontjából, mivel lehetővé teszi az élelmiszeripari vállalat erőforrás-bázis bővítését és abszorbálja az új trendeket és technológiákat. Meg kell jegyezni, hogy az élelmiszeripari kis- és középvállalkozások gyakran sikertelenek egy stratégiai és hatékony hálózat kialakításában. Ez a projekt új megvilágításba helyezi a kérdést kutatási tevékenységek együttes alkalmazásával, az alábbi két szinten: fokális vállalati szinten, azt vizsgálva, hogy a magatartás és a preferenciák hogyan determinálják az élelmiszeripari KKV-k egyéni hálózati viselkedését annak érdekében, hogy üzleti céljaikat elérhessék. Hálózati szinten: a hálózat egészének funkcióját vizsgálva, és hogy ez mit eredményez az innovációban és a gazdasági növekedésben,végül azt is, hogy az érdekcsoport hogyan képes a hálózat teljesítményét javítani.
Az élelmiszer szektor KKV-i innovativitásának javítása stratégiai hálózat viselkedés és hálózat tanulási teljesítmény menedzsmenten keresztül
Szakmai vezető
Felföldi János
Szerződés száma
245301
Szerződés típusa
FP7
Angol cím
Enhancing the innovativeness of food SMEs through the management of strategic network behaviour and network learning performance
Projekt időtartama
-
DE támogatási összeg
169.360
EUR
DE projekt összköltség
203.400
EUR
Kutatás típusa
Alkalmazott
Konzorcium adatai
Főpályázó
Ghent University - Universiteit Gent
Konzorciumi partnerek
University of Bologna (UNIBO) - Alma Mater Studiorum-Universitá di Bologna
University of Bonn - Rheinische Friendrich-Wilhelms-Universitaet Bonn
LaSalle Beauvais Polytechnic Institute
Institute for Food Studies & Agroindustrial Development
Skane Food Innovation Network
Debreceni Egyetem
Stichting Food Valley
Projekt leírása
Legutóbb frissítve:
2021. 08. 23. 10:53