ügyvivő-szakértő (HR munkaterület)

Érvényes eddig
Munkakör
ügyvivő-szakértő
Hirdető egység neve
DE Kancellária HR Igazgatóság Általános Munkaügyi Osztály
Beosztás
ügyvivő-szakértő

Debreceni Egyetem, Kancellária, HR Igazgatóság

Általános Munkaügyi Osztály

munkatársat keres

ügyvivő-szakértő (HR munkaterület)

munkakör betöltésére

 

A jogviszony típusa: munkaviszony

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

Próbaidő tartama: 3 hónap

A munkavégzés helye: HR Igazgatóság, Általános Munkaügyi Osztály, Debrecen, Böszörményi út 138., C épület

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • Az Mt. hatálya alá tartozó munkaviszony és a megbízási jogviszony létesítésével, módosításával, meghosszabbításával, megszűnésével és megszüntetésével kapcsolatos – a Munka Törvénykönyve, a Nemzeti Felsőoktatásról szóló törvény, a Köznevelési törvény, az Egészségügyi szolgálati jogviszonyról szóló törvény, a végrehajtási rendeleteik, valamint az Egyetem belső szabályzataiban foglaltaknak megfelelő – munkaügyi ügyintézés, adatok nyilvántartása, karbantartása.
  • Munkáltatói igazolások kiadása.
  • Adatszolgáltatások készítése.
  • A személyi anyagok irattározási feladatainak ellátása.
  • Kapcsolattartás a Debreceni Egyetem szervezeti egységeivel, munkatársaival.

Alapbér és juttatások:

Az alapbér megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, valamint az intézmény egyéb belső szabályozó dokumentumainak rendelkezései az irányadók.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • szakirányú egyetemi végzettség vagy felsőfokú végzettség (diploma) és munkaügyi ügyintézői munkakörben szerzett jártasság, tapasztalat,
  • Microsoft Office alkalmazások magas szintű ismerete,
  • a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvény (Nftv.) 24. § (5) bekezdésében, ill. 24/A. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés (az alkalmazott büntetlen előéletű legyen, ne álljon a tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, és rendelkezzen az előírt végzettséggel és szakképzettséggel).

A munkakör betöltésénél előnyt jelent:

  • JDolber humánügyviteli rendszer ismerete,
  • haladó szintű, gyakorlatias Excel ismeret.

Elvárt kompetenciák:

  • megbízhatóság, önálló, precíz, felelősségteljes munkavégzésre való képesség,
  • együttműködési készség, csapatmunkában való részvétel,
  • jó kapcsolattartási és kommunikációs készség, problémamegoldó képesség,
  • nagyfokú diszkréció.

Benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes, fényképes szakmai önéletrajz (az elérhetőségek megjelölésével),
  • iskolai végzettséget igazoló bizonyítványok másolatai,
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a jelentkező által benyújtott dokumentumokat az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a jelentkező az általa benyújtott iratanyagban foglalt személyes adatainak az eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • külső jelentkező esetében három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, mely alkalmas a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvényben meghatározott összeférhetetlenségi, illetve jogviszony létesítést kizáró okok fenn nem állásának igazolására.

A munkakör betölthetőségének időpontja: a munkakör a jelentkezők pályázatainak elbírálását követően azonnal betölthető.

A jelentkezés benyújtásának módja:

E-mailben a veres.krisztina@fin.unideb.hu címre, Veres Krisztina osztályvezető részére. Kérjük a tárgy mezőben feltüntetni a munkakör megnevezését: „ügyvivő-szakértő”, valamint a hivatkozási számot: KCHR/24784/2025.

 

Legutóbb frissítve: 2025. 11. 07. 11:18