Debreceni Egyetem, Kancellária, HR Igazgatóság
Általános Munkaügyi Osztály
munkatársat keres
ügyvivő-szakértő (HR munkaterület)
munkakör betöltésére
A jogviszony típusa: munkaviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Próbaidő tartama: 3 hónap
A munkavégzés helye: HR Igazgatóság, Általános Munkaügyi Osztály, Debrecen, Böszörményi út 138., C épület
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
- Az Mt. hatálya alá tartozó munkaviszony és a megbízási jogviszony létesítésével, módosításával, meghosszabbításával, megszűnésével és megszüntetésével kapcsolatos – a Munka Törvénykönyve, a Nemzeti Felsőoktatásról szóló törvény, a Köznevelési törvény, az Egészségügyi szolgálati jogviszonyról szóló törvény, a végrehajtási rendeleteik, valamint az Egyetem belső szabályzataiban foglaltaknak megfelelő – munkaügyi ügyintézés, adatok nyilvántartása, karbantartása.
- Munkáltatói igazolások kiadása.
- Adatszolgáltatások készítése.
- A személyi anyagok irattározási feladatainak ellátása.
- Kapcsolattartás a Debreceni Egyetem szervezeti egységeivel, munkatársaival.
Alapbér és juttatások:
Az alapbér megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, valamint az intézmény egyéb belső szabályozó dokumentumainak rendelkezései az irányadók.
A munkakör betöltésének feltételei:
- szakirányú egyetemi végzettség vagy felsőfokú végzettség (diploma) és munkaügyi ügyintézői munkakörben szerzett jártasság, tapasztalat,
- Microsoft Office alkalmazások magas szintű ismerete,
- a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvény (Nftv.) 24. § (5) bekezdésében, ill. 24/A. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés (az alkalmazott büntetlen előéletű legyen, ne álljon a tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, és rendelkezzen az előírt végzettséggel és szakképzettséggel).
A munkakör betöltésénél előnyt jelent:
- JDolber humánügyviteli rendszer ismerete,
- haladó szintű, gyakorlatias Excel ismeret.
Elvárt kompetenciák:
- megbízhatóság, önálló, precíz, felelősségteljes munkavégzésre való képesség,
- együttműködési készség, csapatmunkában való részvétel,
- jó kapcsolattartási és kommunikációs készség, problémamegoldó képesség,
- nagyfokú diszkréció.
Benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes, fényképes szakmai önéletrajz (az elérhetőségek megjelölésével),
- iskolai végzettséget igazoló bizonyítványok másolatai,
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a jelentkező által benyújtott dokumentumokat az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a jelentkező az általa benyújtott iratanyagban foglalt személyes adatainak az eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- külső jelentkező esetében három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, mely alkalmas a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvényben meghatározott összeférhetetlenségi, illetve jogviszony létesítést kizáró okok fenn nem állásának igazolására.
A munkakör betölthetőségének időpontja: a munkakör a jelentkezők pályázatainak elbírálását követően azonnal betölthető.
A jelentkezés benyújtásának módja:
E-mailben a veres.krisztina@fin.unideb.hu címre, Veres Krisztina osztályvezető részére. Kérjük a tárgy mezőben feltüntetni a munkakör megnevezését: „ügyvivő-szakértő”, valamint a hivatkozási számot: KCHR/24784/2025.