ügyvivő-szakértő

Érvényes eddig
Munkakör
ügyvivő-szakértő
Hirdető egység neve
DE Kancellária ISZK Rendszermenedzsment és Alkalmazásüzemeltetési Osztály
Beosztás
ügyvivő-szakértő

A Debreceni Egyetem

Kancellária

Informatikai Szolgáltató Központ

Rendszermenedzsment és Alkalmazásüzemeltetési Osztály

pályázatot hirdet

ügyvivő-szakértő

munkakör betöltésére

A jogviszony típusa:                         munkaviszony

A munkaviszony időtartama:         határozatlan (3 hónap próbaidő)

Foglalkoztatás jellege:                     teljes munkaidő

A munkavégzés helye:                     Debreceni Egyetem Informatikai Szolgáltató Központ,  4032 Debrecen Egyetem tér 1.

 

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • A Debreceni Egyetem Informatikai Szolgáltató Központ feladatainak végrehajtásában való részvétel.
  • HelpDesk tevékenység ellátása, Level 1 és Level 2 szintű hibaelhárítás.
  • Magasabb szintű Level 3 problémák bejelentéseinek kezelése, szükség esetén eszkalálás a megfelelő IT szakterület számára.
  • Felhasználói profilok, jogosultságok kezelése.
  • Informatikai fejlesztési projektekben és feladatokban való részvétel.
  • Informatikai projekt dokumentációk elkészítése, szerkesztése, kezelése, a projekthez kapcsolódó adminisztráció.
  • Folyamatszabályozási- és informatikai validálási dokumentumok készítése.
  • A munkakörrel összefüggésben felmerülő egyes adminisztratív és ügyviteli feladatok ellátása, így különösen szabályzatok, dokumentációk, nyilvántartások vezetése, adatszolgáltatások teljesítése.
  • Az egyetem szervezeti egységeivel és az IT divízió egyéb területeivel történő együttműködés, kapcsolattartás, igény szerinti tájékoztatás.
  • Rendszertervezési- és fejlesztési dokumentációk szakmai vizsgálata és értékelése megadott szempontrendszer alapján.
  • Dokumentációk konzisztenciájának ellenőrzése hibák és hiányosságok feltárása.
  • Folyamatfejlesztési javaslatok, ajánlások kidolgozása a kiszolgáló rendszerek és folyamatok megbízhatóságának javítása érdekében.

Illetmény és juttatások:

Az alapbér megállapítására és a juttatásokra a Munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény és a kapcsolódó ágazati jogszabályok, valamint az intézmény egyéb belső szabályozó dokumentumainak rendelkezései az irányadóak.

 

Pályázati feltételek:

  • felsőfokú, szakirányú szakképzettség, mérnöki, informatikai, vagy gazdasági, jogi szakterületen szerzett diploma,
  • nagyvállalati környezetben szerzett informatikai tapasztalat,
  • IT üzemeltetésben, fejlesztésben, információbiztonság területén szerzett munkatapasztalat,
  • angol nyelv középfokú ismerete szóban és írásban egyaránt,
  • haladó szintű Microsoft 365 (Office 365) ismeretek,
  • B kategóriás vezetői engedély,
  • a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 44/A. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés (büntetlen előélet; büntetőeljárás hatálya alatt egyes meghatározott cselekmények elkövetése miatt nem áll; foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem áll; egyéb kizáró ok nem merül fel).

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent, de nem feltétel:

  • minőségirányítási (ISO, LEAN) és minőségbiztosítási (TQM, ESG) rendszerekkel kapcsolatban szerzett releváns tapasztalat,
  • tanácsadói iparágban szerzett munkatapasztalat, de pályakezdők jelentkezését is várjuk,
  • projekt alapú munkavégzésben szerzett munkatapasztalat,
  • szakirányú gyártói minősítések, vizsgák (Microsoft, Cisco, HP, stb.) vagy egyenértékű tudás, ismeret,
  • VPN technológiák (IPsec; SSL; L2TP) ismerete,
  • monitoring rendszerek (Nagios, Zabbix) használatában szerzett gyakorlat,
  • ITIL módszertan ismerete,
  • telekommunikációhoz kapcsolódó műszaki-technikai ismeretek,
  • költségvetési intézmény működése körében szerzett szakmai jártasság.

Elvárt kompetenciák:

  • elhivatott, kreatív, önálló és felelősségteljes munkavégzés,
  • csapatmunka, jó problémamegoldó képesség,
  • ügyfélorientált gondolkodás,
  • proaktív szemléletmód,
  • átlagon felüli precizitás és igényesség,
  • kiváló kommunikációs készség írásban és szóban egyaránt,
  • rendszerszemlélet,
  • terhelhetőség, stressz tűrő képesség,
  • rugalmasság, a változásokhoz való dinamikus alkalmazkodás,
  • szakmai ismeretek gyors és hatékony elsajátításának és alkalmazásának képessége.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképes, szakmai önéletrajz az elérhetőségi adatok megjelölésével,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakmai jártasságot igazoló okiratok másolata,
  • külső jelentkező esetében három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, mely alkalmas a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvényben meghatározott összeférhetetlenségi, illetve jogviszony létesítést kizáró okok fenn nem állásának igazolására,
  • aláírt nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatot az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez is hozzájárul,
  • minden olyan egyéb okirat, amelyet a pályázó a pályázat elbírálásánál fontosnak tart.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

a munkakör a jelentkezők pályázatainak elbírálását követően azonnal betölthető.

 

A pályázat benyújtásának módja:

  • postai úton a Debreceni Egyetem Informatikai Szolgáltató Központ címére történő megküldésével (4032 Debrecen, Egyetem tér 1.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: KCHR/21354/2022, valamint a munkakör megnevezését: „ügyvivő-szakértő”.

 

Legutóbb frissítve: 2022. 09. 19. 13:59