irodai asszisztens, adminisztrátor

Érvényes eddig
Munkakör
irodai asszisztens, adminisztrátor
Hirdető egység neve
DE Kancellária SAP Kompetencia Központ
Beosztás
irodai asszisztens, adminisztrátor

Debreceni Egyetem, Kancellária, SAP Kompetencia Központ

pályázatot hirdet

irodai asszisztens, adminisztrátor

munkakör betöltésére

 

A jogviszony típusa: munkaviszony

A jogviszony időtartama: határozatlan, 3 hónap próbaidő kikötésével

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

A munkavégzés helye: SAP Kompetencia Központ, Kancellária IV. épület; Debrecen, Kassai út 26.

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • igazgatói asszisztensi feladatok ellátása és a dolgozók munkájának támogatása,
  • informatikai rendszerek tartalomkezelése és működésüknek támogatása,
  • általános irodai feladatok ellátása (telefon és posta kezelés, dokumentáció készítés, stb.),
  • dolgozókkal kapcsolatos HR adminisztráció ellátása,
  • iroda napi működéséhez szükséges eszközök, irodaszerek biztosítása,
  • kapcsolattartás más szervezeti egységekkel,
  • szervezési és egyéb adminisztratív feladatok ellátása.

Alapbér és juttatások:

Az alapbér megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, valamint az intézmény egyéb belső szabályozó dokumentumainak rendelkezései az irányadók.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • főiskolai (BSc) vagy egyetemi (MSc) végzettség,
  • angol nyelvismeret,
  • Microsoft Office alkalmazások (Word, Excel, PowerPoint) magas szintű ismerete,
  • megbízható, szorgalmas személyiség,
  • pontosság, precizitás, határidők betartása,
  • jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség,
  • a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 44/A. §-ban foglalt feltételeknek való megfelelés (büntetlen előélet; büntetőeljárás hatálya alatt egyes meghatározott cselekmények elkövetése miatt nem áll; foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem áll; egyéb kizáró ok nem merül fel).

A munkakör betöltésénél előnyt jelent:

  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
  • angol közép- vagy felsőfokú nyelvvizsga,
  • Redmine, KSH-ELEKTRA informatikai rendszerek ismerete,
  • jártasság hivatalos levelezésben (stilisztika, helyesírás).

Benyújtandó iratok és igazolások:

  • részletes, fényképes szakmai önéletrajz (az elérhetőségek megjelölésével),
  • a végzettséget, szakképzettséget, idegen-nyelvtudást igazoló okiratok másolata,
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatot az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez is hozzájárul,
  • külső jelentkező esetében három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, mely alkalmas a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvényben meghatározott összeférhetetlenségi, illetve jogviszony létesítést kizáró okok fenn nem állásának igazolására,
  • minden olyan okirat, amelyet a jelentkező az elbírálás során fontosnak tart.

A munkakör betöltésének időpontja: 2023.04.01.

A pályázat benyújtásának határideje: 2023.03.25.

A pályázat elbírálásának határideje: 2023.03.29.

A jelentkezés benyújtásának módja:

  • elektronikus benyújtás esetén: a karpati.tibor@fin.unideb.hu e-mail címre, dr. Kárpáti Tibor igazgató részére. Kérjük, a tárgy mezőben feltüntetni a munkakör megnevezését: „irodai asszisztens, adminisztrátor”, valamint a hivatkozási számot: KCHR/5126/2023.

                                                           vagy

  • postai benyújtás esetén: a jelentkezésnek a SAP Kompetencia Központ címére történő megküldésével (4028 Debrecen, Kassai út 26., dr. Kárpáti Tibornak, a Debreceni Egyetem, Kancellária, SAP Kompetencia Központ igazgatójának címezve). Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: „irodai asszisztens, adminisztrátor”, valamint a hivatkozási számot: KCHR/5126/2023.

A pályázattal kapcsolatban telefonos tájékoztatás Eke Páltól kérhető az (52)512-900/74453 (mellék) számon.

 

Legutóbb frissítve: 2023. 03. 08. 17:04