ügyvivő-szakértő

Érvényes eddig
Munkakör
ügyvivő-szakértő
Hirdető egység neve
DE Kancellária ISZK Rendszermenedzsment és Alkalmazásüzemeltetési Osztály
Beosztás
ügyvivő-szakértő

A Debreceni Egyetem

Kancellária

Informatikai Szolgáltató Központ

Rendszermenedzsment és Alkalmazásüzemeltetési Osztály

pályázatot hirdet

ügyvivő-szakértő

munkakör betöltésére

A jogviszony típusa:                         munkaviszony

A munkaviszony időtartama:         határozatlan

Foglalkoztatás jellege:                     teljes munkaidő

A munkavégzés helye:                     Debreceni Egyetem Informatikai Szolgáltató Központ 4032 Debrecen Egyetem tér 1.

 

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • A Debreceni Egyetem Informatikai Szolgáltató Központ feladatainak végrehajtásában való részvétel
  • HelpDesk tevékenység ellátása, Level 1 és Level 2 szintű hibaelhárítás
  • Magasabb szintű Level 3 problémák bejelentéseinek kezelése, szükség esetén eszkalálás a megfelelő IT szakterület számára
  • Felhasználói profilok, jogosultságok kezelése
  • Informatikai fejlesztési projektekben és feladatokban való részvétel
  • Informatikai projekt dokumentációk elkészítése, szerkesztése, kezelése, a projekthez kapcsolódó adminisztráció
  • Folyamatszabályozási- és informatikai validálási dokumentumok készítése
  • A munkakörrel összefüggésben felmerülő egyes adminisztratív és ügyviteli feladatok ellátása, így különösen szabályzatok, dokumentációk, nyilvántartások vezetése, adatszolgáltatások teljesítése
  • Az egyetem szervezeti egységeivel és az IT divízió egyéb területeivel történő együttműködés, kapcsolattartás, igény szerinti tájékoztatás.
  • Rendszertervezési- és fejlesztési dokumentációk szakmai vizsgálata és értékelése megadott szempontrendszer alapján
  • Dokumentációk konzisztenciájának ellenőrzése hibák és hiányosságok feltárása;
  • Folyamatfejlesztési javaslatok, ajánlások kidolgozása a kiszolgáló rendszerek és folyamatok megbízhatóságának javítása érdekében

Pályázati feltételek:

  • felsőfokú, szakirányú szakképzettség, mérnöki, informatikai, vagy gazdasági, jogi szakterületen szerzett diploma,
  • Nagyvállalati környezetben szerzett informatikai tapasztalat,
  • IT üzemeltetésben, fejlesztésben, információbiztonság területén szerzett munkatapasztalat,
  • Angol nyelv középfokú ismerete szóban és írásban egyaránt,
  • Haladó szintű Microsoft 365 (Office 365) ismeretek,
  • B kategóriás vezetői engedély,
  • A munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 44/A. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés (büntetlen előélet; büntetőeljárás hatálya alatt egyes meghatározott cselekmények elkövetése miatt nem áll; foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem áll; egyéb kizáró ok nem merül fel).

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent, de nem feltétel:

  • Minőségirányítási (ISO, LEAN) és minőségbiztosítási (TQM, ESG) rendszerekkel kapcsolatban szerzett releváns tapasztalat,
  • Tanácsadói iparágban szerzett munkatapasztalat, de pályakezdők jelentkezését is várjuk,
  • Projekt alapú munkavégzésben szerzett munkatapasztalat,
  • Szakirányú gyártói minősítések, vizsgák (Microsoft, Cisco, HP, stb.) vagy egyenértékű tudás, ismeret,
  • VPN technológiák (IPsec; SSL; L2TP) ismerete,
  • Monitoring rendszerek (Nagios, Zabbix) használatában szerzett gyakorlat,
  • ITIL módszertan ismerete,
  • telekommunikációhoz kapcsolódó műszaki-technikai ismeretek,
  • költségvetési intézmény működése körében szerzett szakmai jártasság.

Elvárt kompetenciák:

  • Elhivatott, kreatív, önálló és felelősségteljes munkavégzés
  • Csapatmunka, jó problémamegoldó képesség
  • Ügyfélorientált gondolkodás
  • Proaktív szemléletmód
  • Átlagon felüli precizitás és igényesség
  • Kiváló kommunikációs készség írásban és szóban egyaránt
  • Rendszerszemlélet
  • Terhelhetőség, stressz tűrő képesség
  • Rugalmasság, a változásokhoz való dinamikus alkalmazkodás
  • Szakmai ismeretek gyors és hatékony elsajátításának és alkalmazásának képessége
  • Illetmény és juttatások:

Az alapbér megállapítására és a juttatásokra a Munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény és a kapcsolódó ágazati jogszabályok, valamint az intézmény egyéb belső szabályozó dokumentumainak rendelkezései az irányadóak.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképes, szakmai önéletrajz az elérhetőségi adatok megjelölésével,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakmai jártasságot igazoló okiratok másolata,
  • külső pályázónál három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt (nem szükséges hatósági bizonyítvány benyújtása abban az esetben, ha az egyetemmel korábban fennállt megbízási vagy foglalkozási jogviszonyára tekintettel már igazolta és a korábbi jogviszonya megszűnése óta legfeljebb hat hónap telt el),
  • aláírt nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatot az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez is hozzájárul,
  • Minden olyan egyéb okirat, amelyet a pályázó a pályázat elbírálásánál fontosnak tart,

A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2022. július 1. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2022. május 31.

A pályázat elbírálásának határideje: 2022. június 10.

A pályázat benyújtásának módja:

  • postai úton a Debreceni Egyetem Informatikai Szolgáltató Központ címére történő megküldésével (4032 Debrecen, Egyetem tér 1.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: KCHR/12140/2022., valamint a munkakör megnevezését: „ügyvivő-szakértő”.
Legutóbb frissítve: 2022. 05. 31. 11:47