A Debreceni Egyetem
Kancellária
Informatikai Szolgáltató Központ
Rendszermenedzsment és Alkalmazásüzemeltetési Osztály
pályázatot hirdet
ügyvivő-szakértő
munkakör betöltésére
A jogviszony típusa: munkaviszony
A munkaviszony időtartama: határozatlan
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Debreceni Egyetem Informatikai Szolgáltató Központ 4032 Debrecen Egyetem tér 1.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
- A Debreceni Egyetem Informatikai Szolgáltató Központ feladatainak végrehajtásában való részvétel
- HelpDesk tevékenység ellátása, Level 1 és Level 2 szintű hibaelhárítás
- Magasabb szintű Level 3 problémák bejelentéseinek kezelése, szükség esetén eszkalálás a megfelelő IT szakterület számára
- Felhasználói profilok, jogosultságok kezelése
- Informatikai fejlesztési projektekben és feladatokban való részvétel
- Informatikai projekt dokumentációk elkészítése, szerkesztése, kezelése, a projekthez kapcsolódó adminisztráció
- Folyamatszabályozási- és informatikai validálási dokumentumok készítése
- A munkakörrel összefüggésben felmerülő egyes adminisztratív és ügyviteli feladatok ellátása, így különösen szabályzatok, dokumentációk, nyilvántartások vezetése, adatszolgáltatások teljesítése
- Az egyetem szervezeti egységeivel és az IT divízió egyéb területeivel történő együttműködés, kapcsolattartás, igény szerinti tájékoztatás.
- Rendszertervezési- és fejlesztési dokumentációk szakmai vizsgálata és értékelése megadott szempontrendszer alapján
- Dokumentációk konzisztenciájának ellenőrzése hibák és hiányosságok feltárása;
- Folyamatfejlesztési javaslatok, ajánlások kidolgozása a kiszolgáló rendszerek és folyamatok megbízhatóságának javítása érdekében
Pályázati feltételek:
- felsőfokú, szakirányú szakképzettség, mérnöki, informatikai, vagy gazdasági, jogi szakterületen szerzett diploma,
- Nagyvállalati környezetben szerzett informatikai tapasztalat,
- IT üzemeltetésben, fejlesztésben, információbiztonság területén szerzett munkatapasztalat,
- Angol nyelv középfokú ismerete szóban és írásban egyaránt,
- Haladó szintű Microsoft 365 (Office 365) ismeretek,
- B kategóriás vezetői engedély,
- A munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 44/A. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés (büntetlen előélet; büntetőeljárás hatálya alatt egyes meghatározott cselekmények elkövetése miatt nem áll; foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem áll; egyéb kizáró ok nem merül fel).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent, de nem feltétel:
- Minőségirányítási (ISO, LEAN) és minőségbiztosítási (TQM, ESG) rendszerekkel kapcsolatban szerzett releváns tapasztalat,
- Tanácsadói iparágban szerzett munkatapasztalat, de pályakezdők jelentkezését is várjuk,
- Projekt alapú munkavégzésben szerzett munkatapasztalat,
- Szakirányú gyártói minősítések, vizsgák (Microsoft, Cisco, HP, stb.) vagy egyenértékű tudás, ismeret,
- VPN technológiák (IPsec; SSL; L2TP) ismerete,
- Monitoring rendszerek (Nagios, Zabbix) használatában szerzett gyakorlat,
- ITIL módszertan ismerete,
- telekommunikációhoz kapcsolódó műszaki-technikai ismeretek,
- költségvetési intézmény működése körében szerzett szakmai jártasság.
Elvárt kompetenciák:
- Elhivatott, kreatív, önálló és felelősségteljes munkavégzés
- Csapatmunka, jó problémamegoldó képesség
- Ügyfélorientált gondolkodás
- Proaktív szemléletmód
- Átlagon felüli precizitás és igényesség
- Kiváló kommunikációs készség írásban és szóban egyaránt
- Rendszerszemlélet
- Terhelhetőség, stressz tűrő képesség
- Rugalmasság, a változásokhoz való dinamikus alkalmazkodás
- Szakmai ismeretek gyors és hatékony elsajátításának és alkalmazásának képessége
- Illetmény és juttatások:
Az alapbér megállapítására és a juttatásokra a Munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény és a kapcsolódó ágazati jogszabályok, valamint az intézmény egyéb belső szabályozó dokumentumainak rendelkezései az irányadóak.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- fényképes, szakmai önéletrajz az elérhetőségi adatok megjelölésével,
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakmai jártasságot igazoló okiratok másolata,
- külső pályázónál három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt (nem szükséges hatósági bizonyítvány benyújtása abban az esetben, ha az egyetemmel korábban fennállt megbízási vagy foglalkozási jogviszonyára tekintettel már igazolta és a korábbi jogviszonya megszűnése óta legfeljebb hat hónap telt el),
- aláírt nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatot az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez is hozzájárul,
- Minden olyan egyéb okirat, amelyet a pályázó a pályázat elbírálásánál fontosnak tart,
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2022. július 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. május 31.
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. június 10.
A pályázat benyújtásának módja:
- postai úton a Debreceni Egyetem Informatikai Szolgáltató Központ címére történő megküldésével (4032 Debrecen, Egyetem tér 1.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: KCHR/12140/2022., valamint a munkakör megnevezését: „ügyvivő-szakértő”.