ügyvivő-szakértő

Érvényes eddig
Munkakör
ügyvivő-szakértő
Hirdető egység neve
DE Kancellária ISZK Rendszermenedzsment és Alkalmazásüzemeltetési Osztály
Beosztás
ügyvivő-szakértő

Debreceni Egyetem Kancellária

Informatikai Szolgáltató Központ

Rendszermenedzsment és Alkalmazásüzemeltetési Osztály

pályázatot hirdet

ügyvivő-szakértő

 munkakör betöltésére.

 

A jogviszony típusa:

- munkaviszony

A jogviszony időtartama:

- határozatlan

 Foglalkoztatás jellege:

- teljes munkaidő

 A munkavégzés helye: DE Informatikai Szolgáltató Központ Rendszermenedzsment és Alkalmazásüzemeltetési Osztály, 4032 Debrecen, Egyetem tér 1.

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • A Debreceni Egyetem Informatikai Szolgáltató Központ feladatainak végrehajtásában való részvétel
  • Alkalmazások üzemeltetése, fejlesztések támogatása üzemeltetői szemlélettel
  •  2nd level technikai támogatás
  • Magasabb szintű 3rd level problémák bejelentéseinek kezelése, szükség esetén eszkalálás a megfelelő IT szakterület számára
  • Felhasználói igények és problémák gyors és hatékony elhárítása, panaszok kivizsgálása, megválaszolása, azok visszacsatolása a fejlesztési folyamatokba
  • Változáskezelés: új frissítések (releasek) előkészítése, telepítése és tesztelése
  • Licence-k kezelés
  • A rendszer, illetve az alkalmazás migrálásásnak támogatása
  • Felhasználói profilok, jogosultságok kezelése
  • Informatikai fejlesztési projektekben és feladatokban való részvétel
  • A munkakörrel összefüggésben felmerülő egyes adminisztratív és ügyviteli feladatok ellátása, így különösen szabályzatok, dokumentációk, nyilvántartások vezetése, adatszolgáltatások teljesítése
  • Az egyetem szervezeti egységeivel és az IT divízió egyéb területeivel történő együttműködés, kapcsolattartás, igény szerinti tájékoztatás.
  • Folyamatfejlesztési javaslatok, ajánlások kidolgozása a kiszolgáló rendszerek és folyamatok megbízhatóságának javítása érdekében 

Alapbér és juttatások:

Az alapbér megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény és a kapcsolódó ágazati jogszabályok, valamint az intézmény egyéb belső szabályozó dokumentumainak rendelkezései az irányadóak.

 A munkakör betöltésének feltételei:

  • felsőfokú, szakirányú szakképzettség (főiskolai vagy egyetemi szintű végzettség) mérnöki, informatikai szakterületen szerzett diploma,
  • Nagyvállalati környezetben szerzett informatikai tapasztalat,
  • IT üzemeltetésben, fejlesztésben, információbiztonság területén szerzett munkatapasztalat,
  • Angol nyelv középfokú ismerete szóban és írásban egyaránt,
  • Haladó szintű Microsoft 365 (Office 365) ismeretek,
  • B kategóriás vezetői engedély,
  • A munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 44/A. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés (büntetlen előélet; büntetőeljárás hatálya alatt egyes meghatározott cselekmények elkövetése miatt nem áll; foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem áll; egyéb kizáró ok nem merül fel). 

A munkakör betöltésénél előnyt jelent:

  • Projekt alapú munkavégzésben szerzett munkatapasztalat,
  • Szakirányú gyártói minősítések, vizsgák (Microsoft, Cisco, HP, stb.) vagy egyenértékű tudás, ismeret,
  • CompTIA Network vagy hasonló szakmai minősítés, vizsga vagy egyenértékű ismeret,
  • VPN technológiák (IPsec; SSL; L2TP) ismerete,
  • Monitoring rendszerek (Nagios, Zabbix) használatában szerzett gyakorlat,
  • ITIL módszertan ismerete,
  • telekommunikációhoz kapcsolódó műszaki-technikai ismeretek.

Elvárt kompetenciák:

  • Elhivatott, kreatív, önálló és felelősségteljes munkavégzés
  • Csapatmunka, jó problémamegoldó képesség
  • Ügyfélorientált gondolkodás
  • Proaktív szemléletmód
  • Átlagon felüli precizitás és igényesség
  • Kiváló kommunikációs készség írásban és szóban egyaránt
  • Rendszerszemlélet
  • Terhelhetőség, stressz tűrő képesség
  • Rugalmasság, a változásokhoz való dinamikus alkalmazkodás
  • Szakmai ismeretek gyors és hatékony elsajátításának és alkalmazásának képessége

Benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes, fényképes szakmai önéletrajz (az elérhetőségek megjelölésével),
  • iskolai végzettséget szakképzettséget, szakmai jártasságot igazoló okiratok másolata,
  • nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a pályázatot az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez is hozzájárul,
  • külső pályázónál három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt (nem szükséges hatósági bizonyítvány benyújtása abban az esetben, ha az egyetemmel korábban fennállt megbízási vagy foglalkozási jogviszonyára tekintettel már igazolta és a korábbi jogviszonya megszűnése óta legfeljebb hat hónap telt el)
  • Minden olyan egyéb okirat, amelyet a pályázó a pályázat elbírálásánál fontosnak tart.

Benyújtási határideje: 2021. december 15.

A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2022. január 15. napjától tölthető be.

A jelentkezések elbírálásának határideje: 2021. december 22.

A jelentkezések benyújtásának módja:

  • postai úton: DE Informatikai Szolgáltató Központ címére (4032 Debrecen, Egyetem tér 1.) kérjük eljuttatni. Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: „ügyvivő-szakértő”, valamint a kiíráson szereplő azonosító számot: KCHR/23755/2021.

 

Legutóbb frissítve: 2021. 12. 01. 09:56