ügyvivő-szakértő

Érvényes eddig
Munkakör
ügyvivő-szakértő
Hirdető egység neve
DE Kancellária Informatikai Szolgáltató Központ Rendszermenedzsment és Alkalmazásüzemeltetési Osztály
Beosztás
ügyvivő-szakértő

Debreceni Egyetem Kancellária Informatikai Szolgáltató Központ

                       

a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet

Kancellária Informatikai Szolgáltató Központ
Rendszermenedzsment és Alkalmazásüzemeltetési Osztály

 

ügyvivő-szakértő

 

munkakör betöltésére.

 

 

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

 

A munkavégzés helye:

Hajdú-Bihar megye, 4032 Debrecen, Egyetem tér 1.

 

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

• A Debreceni Egyetem Informatikai Szolgáltató Központ feladatainak végrehajtásában való részvétel • HelpDesk tevékenység ellátása, Level 1 és Level 2 szintű hibaelhárítás • Magasabb szintű Level 3 problémák bejelentéseinek kezelése, szükség esetén eszkalálás a megfelelő IT szakterület számára • Felhasználói profilok, jogosultságok kezelése • Informatikai fejlesztési projektekben és feladatokban való részvétel • Informatikai projekt dokumentációk elkészítése, szerkesztése, kezelése, a projekthez kapcsolódó adminisztráció • Folyamatszabályozási- és informatikai validálási dokumentumok készítése • A munkakörrel összefüggésben felmerülő egyes adminisztratív és ügyviteli feladatok ellátása, így különösen szabályzatok, dokumentációk, nyilvántartások vezetése, adatszolgáltatások teljesítése • Az egyetem szervezeti egységeivel és az IT divízió egyéb területeivel történő együttműködés, kapcsolattartás, igény szerinti tájékoztatás. • Rendszertervezési- és fejlesztési dokumentációk szakmai vizsgálata és értékelése megadott szempontrendszer alapján • Dokumentációk konzisztenciájának ellenőrzése hibák és hiányosságok feltárása; • Folyamatfejlesztési javaslatok, ajánlások kidolgozása a kiszolgáló rendszerek és folyamatok megbízhatóságának javítása érdekében

 

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

 

Pályázati feltételek:

  • Főiskola, mérnöki, informatikai, vagy gazdasági, jogi szakterületen szerzett főiskolai vagy egyetemi diploma,
  • Nagyvállalati környezetben szerzett informatikai tapasztalat
  • IT üzemeltetésben, fejlesztésben, információbiztonság területén szerzett munkatapasztalat
  • Angol nyelv középfokú ismerete szóban és írásban egyaránt
  • Haladó szintű Microsoft 365 (Office 365) ismeretek
  • B kategóriás vezetői engedély
  • „a közalkalmazottak jogállásáról szóló1992. évi XXXIII törvény 20. § (4) bekezdésében foglalt feltételeknek való megfelelés (büntetlen előélet; büntetőeljárás hatálya alatt egyes meghatározott cselekmények körében nem áll; foglalkoztatástól, illetve tevékenységtől eltiltás hatálya alatt nem áll; egyéb kizáró ok nem merül fel)”

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Minőségirányítási (ISO, LEAN) és minőségbiztosítási (TQM, ESG) rendszerekkel kapcsolatban szerzett releváns tapasztalat
  • Tanácsadói iparágban szerzett munkatapasztalat, de pályakezdők jelentkezését is várjuk
  • Projekt alapú munkavégzésben szerzett munkatapasztalat
  • Szakirányú gyártói minősítések, vizsgák (Microsoft, Cisco, HP, stb.) vagy egyenértékű tudás, ismeret
  • CompTIA Network vagy hasonló szakmai minősítés, vizsga vagy egyenértékű ismeret,
  • VPN technológiák (IPsec; SSL; L2TP) ismerete
  • Monitoring rendszerek (Nagios, Zabbix) használatában szerzett gyakorlat
  • ITIL módszertan ismerete
  • Telekommunikációhoz kapcsolódó műszaki-technikai ismeretek
  • Költségvetési intézmény működése körében szerzett szakmai jártasság

 

Elvárt kompetenciák:

  • Elhivatott, kreatív, önálló és felelősségteljes munkavégzés,
  • Csapatmunka, jó problémamegoldó képesség,
  • Ügyfélorientált gondolkodás,
  • Proaktív szemléletmód,
  • Átlagon felüli precizitás és igényesség,
  • Kiváló kommunikációs készség írásban és szóban egyaránt,
  • Rendszerszemlélet,
  • Terhelhetőség, stressztűrő képesség,
  • Rugalmasság, a változásokhoz való dinamikus alkalmazkodás,
  • Szakmai ismeretek gyors és hatékony elsajátításának és alkalmazásának képessége,

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Fényképes, szakmai önéletrajz az elérhetőségi adatok megjelölésével
  • Iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakmai jártasságot igazoló okiratok másolata
  • külső pályázó esetén három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány ( nem szükséges hatósági erkölcsi bizonyítvány benyújtása abban az esetben, ha az egyetemmel korábban fennállt megbízási vagy foglalkozási jogviszonyára tekintettel már igazolta és a korábbi jogviszonya megszűnése óta legfeljebb hat hónap telt el.)
  • aláírt nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatot az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez is hozzájárul

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2021. április 1. napjától tölthető be.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2021. március 14.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Buga Ferenc osztályvezető nyújt, a + 36 (52) 512-900 / 62817 -os telefonszámon.

 

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Debreceni Egyetem Kancellária Informatikai Szolgáltató Központ címére történő megküldésével (4032 Debrecen, Egyetem tér 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: KCHR/2609/2021. , valamint a munkakör megnevezését: ügyvivő-szakértő.

vagy

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2021. március 19.

 

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

Debreceni Egyetem honlapja - 2021. február 26.

Debreceni Egyetem hirdetőtáblája - 2021. február 26.

 

 

Legutóbb frissítve: 2021. 08. 23. 10:54