ügyintéző (Helpdesk munkatárs)

Érvényes eddig
Munkakör
ügyintéző
Hirdető egység neve
DE Kancellária ISZK Ügyféltámogatási Osztály
Beosztás
ügyintéző

Debreceni Egyetem Kancellária Informatikai Szolgáltató Központ

                       

a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet

Kancellária Informatikai Szolgáltató Központ
Ügyféltámogatási Osztály

 

ügyintéző (Helpdesk munkatárs)

 

munkakör betöltésére.

 

 

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

 

A munkavégzés helye:

Hajdú-Bihar megye, 4032 Debrecen, Egyetem tér 1.

 

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

- A személyesen, telefonon és e-mailben beérkező hibabejelentések és kérelmek kezelése. - Bejelentett hibáról hibajegy felvétele, hibajelenségek pontosítása, hiba felkutatása és diagnosztizálása. - Felhasználói szintű IT problémák megoldása, szakmai tanácsadás személyesen, telefonon és e-mailben. - A felelős szervezeti egység / kolléga felé delegálni a hibaelhárítási feladatot. - A folyamatok nyomon követése és eszkaláció kezelése. - A desktop support feladatok segítése.

 

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

  • Középiskola/gimnázium,
  • „a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII törvény 20. § (4) bekezdésében foglalt feltételeknek való megfelelés (büntetlen előélet; büntetőeljárás hatálya alatt egyes meghatározott cselekmények körében nem áll; foglalkoztatástól, illetve tevékenységtől eltiltás hatálya alatt nem áll; egyéb kizáró ok nem merül fel)”

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  •  
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Informatikai ismeretek (szoftverkezelői végzettség)
  • Angol nyelvismeret

 

Elvárt kompetenciák:

  •  
  • átlagon felüli precizitás és igényesség,
  • elhivatottság,
  • önálló munkavégzés, proaktivitás,
  • kiváló kommunikációs készség,
  • rugalmasság, a változásokhoz dinamikusan alkalmazkodó szemlélet,

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképes, szakmai önéletrajz az elérhetőségi adatok megjelölésével
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakmai jártasságot igazoló okiratok másolata
  • külső pályázó esetén három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány ( nem szükséges hatósági erkölcsi bizonyítvány benyújtása abban az esetben, ha az egyetemmel korábban fennállt megbízási vagy foglalkozási jogviszonyára tekintettel már igazolta és a korábbi jogviszonya megszűnése óta legfeljebb hat hónap telt el.)
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatot az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik és a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez is hozzájárul

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2021. augusztus 10. napjától tölthető be.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2021. július 13.

 

A pályázatok benyújtásának módja:

  Postai úton, a pályázatnak a Debreceni Egyetem Kancellária Informatikai Szolgáltató Központ címére történő megküldésével (4032 Debrecen, Egyetem tér 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: KCHR/10852/2021. , valamint a munkakör megnevezését: ügyintéző (Helpdesk munkatárs).

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2021. július 19.

 

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

Debreceni Egyetem honlapja - 2021. június 28.

Debreceni Egyetem hirdetőtáblája - 2021. június 28.

 

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A munkáltató (szervezet) fenntartja a jogot, hogy a létesítendő jogviszony típusát a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvény 117/C. §-a, a közfeladatot ellátó közérdekű vagyonkezelő alapítványokról szóló 2021. évi IX. törvény, továbbá a kapcsolódó egyéb jogszabályok előírásai alapján – akár a jogviszony létrejöttét megelőzően – megváltoztassa (közalkalmazotti jogviszony helyett munkaviszony). A jogviszony változása esetén a munkáltató szervezet – szükség szerint, akár hiánypótlás keretében, illetve az elbírálást követően is – vizsgálhatja az új jogviszony létesítésének feltételeként előírt, jelen pályázati felhívásban esetlegesen nem részletezett feltételeknek és követelményeknek való megfelelést.

 

 

Legutóbb frissítve: 2021. 08. 23. 10:54