Debreceni Egyetem, Kancellária, Informatikai Szolgáltató Központ,
Ügyféltámogatási Osztály
pályázatot hirdet
ügyintéző (desktop támogató)
munkakör betöltésére
Jogviszony típusa: munkaviszony
A jogviszony időtartama: határozatlan idejű
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Debreceni Egyetem
Próbaidő: 3 hónap
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
- Általános rendszergazdai feladatok ellátása.
- Felhasználók elsőfokú (Level 1) informatikai támogatása, elsőfokú hibaelhárítás, problémamegoldás, szakmai tanácsadás, személyesen, telefonon és e-mailben.
- Desktop support feladatok ellátása, (munkaállomások üzembe helyezése, áthelyezése, karbantartása, javítása, bővítése, kivonása, perifériák kezelése).
- A bejelentett hibáról felvett hibajegyek kezelése, hibajelenségek pontosítása, hiba diagnosztizálása, felhasználói visszajelzések kezelése.
- A személyesen, telefonon és e-mailben érkező műszaki tartalmú igények, kérések, problémák és hibabejelentések rögzítése a hibajegy kezelő rendszerben.
- A megfelelő információáramlás biztosítása a felhasználók és a vezetők számára.
- Magasabb szintű (Level 2) problémák, bejelentések eszkalációja a megfelelő IT szakterület számára.
- Hibaelhárítási feladat delegálása a felelős szervezeti egység / kolléga számára.
- Kapcsolattartás a felhasználókkal, az informatikai támogató partnerekkel és ügyfelekkel, a bejelentések tárgykörében.
- Tevékenységek és munkafolyamatok pontos dokumentálása.
- Üzemeltetési és műszaki dokumentációk folyamatos vezetése, aktualizálása, napra készen tartása.
Pályázati feltételek:
- középfokú, szakirányú szakképzettség (IT területről, szoftverkezelői végzettség, műszaki informatikus végzettség),
- a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 44/A. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés (büntetlen előélet; büntetőeljárás hatálya alatt egyes meghatározott cselekmények elkövetése miatt nem áll; foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem áll; egyéb kizáró ok nem merül fel).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- felsőfokú szakirányú végzettség,
- angol nyelvismeret.
Elvárt kompetenciák:
- átlagon felüli precizitás és igényesség,
- elhivatottság,
- önálló munkavégzés, proaktivitás,
- kiváló kommunikációs készség,
- rugalmasság, a változásokhoz dinamikusan alkalmazkodó szemlélet.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- fényképes, szakmai önéletrajz az elérhetőségi adatok megjelölésével,
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakmai jártasságot igazoló okiratok másolata,
- külső jelentkező esetében három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, mely alkalmas a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvényben meghatározott összeférhetetlenségi, illetve jogviszony létesítést kizáró okok fenn nem állásának igazolására,
- aláírt nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatot az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez is hozzájárul,
- minden olyan okirat, amelyet a pályázó a pályázat elbírálásánál fontosnak tart.
A munkakör betölthetőségének időpontja: a munkakör a jelentkezők pályázatainak elbírálást követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának módja:
- postai úton: a DE Informatikai Szolgáltató Központ címére (4032 Debrecen, Egyetem tér 1.) kérjük eljuttatni. Kérjük, a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését „ügyintéző (desktop támogató)”, valamint a kiíráson szereplő azonosító számot: KCHR/20396/2023.,
vagy
- elektronikus úton: az allas.palyazat@it.unideb.hu e-mail címre. Kérjük, a tárgy mezőben feltünteni a munkakör megnevezését „ügyintéző (desktop támogató)”, valamint a kiíráson szereplő azonosító számot: KCHR/20396/2023.
Legutóbb frissítve:
2023. 09. 29. 12:07