ügyintéző (desktop támogató)

Érvényes eddig
Munkakör
ügyintéző
Hirdető egység neve
DE Kancellária Informatikai Szolgáltató Központ
Beosztás
ügyintéző

Debreceni Egyetem Kancellária Informatikai Szolgáltató Központ

                       

a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet

Debreceni Egyetem Kancellária Informatikai Szolgáltató Központ

 

ügyintéző (desktop támogató)

 

munkakör betöltésére.

 

 

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

 

A munkavégzés helye:

Hajdú-Bihar megye, 4032 Debrecen, Böszörményi út 138.

 

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

- Általános rendszergazdai feladatok ellátása, - Felhasználók elsőfokú (Level 1) informatikai támogatása, elsőfokú hibaelhárítás, problémamegoldás, szakmai tanácsadás, személyesen, telefonon és e-mailben, - Desktop support feladatok ellátása, (munkaállomások üzembe helyezése, áthelyezése, karbantartása, javítása, bővítése, kivonása, perifériák kezelése), - A bejelentett hibáról felvett hibajegyek kezelése, hibajelenségek pontosítása, hiba diagnosztizálása, felhasználói visszajelzések kezelése, - A személyesen, telefonon és e-mailben érkező műszaki tartalmú igények, kérések, problémák, és hibabejelentések rögzítése a hibajegy kezelő rendszerben. - A megfelelő információáramlás biztosítása a felhasználók és a vezetők számára. - Magasabb szintű (Level 2) problémák, bejelentések eszkalációja a megfelelő IT szakterület számára. - Hibaelhárítási feladat delegálása a felelős szervezeti egység / kolléga számára. - Kapcsolattartás a felhasználókkal, az informatikai támogató partnerekkel és ügyfelekkel, a bejelentések tárgykörében. - Tevékenységek és munkafolyamatok pontos dokumentálása, - Üzemeltetési és műszaki dokumentációk folyamatos vezetése, aktualizálása, napra készen tartása.

 

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

 

Pályázati feltételek:

  • Középiskola/gimnázium, középfokú, szakirányú szakképzettség (IT területről, szoftverkezelői végzettség, műszaki informatikus, stb.),
  • B kategóriás vezetői engedély
  • saját gépjármű
  • „a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII törvény 20. § (4) bekezdésében foglalt feltételeknek való megfelelés (büntetlen előélet; büntetőeljárás hatálya alatt egyes meghatározott cselekmények körében nem áll; foglalkoztatástól, illetve tevékenységtől eltiltás hatálya alatt nem áll; egyéb kizáró ok nem merül fel)”

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • felsőfokú szakirányú végzettség
  • angol nyelvismeret

 

Elvárt kompetenciák:

  • átlagon felüli precizitás és igényesség,
  • elhivatottság,
  • önálló munkavégzés, proaktivitás,
  • kiváló kommunikációs készség,
  • rugalmasság, a változásokhoz dinamikusan alkalmazkodó szemlélet,

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképes, szakmai önéletrajz az elérhetőségi adatok megjelölésével
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakmai jártasságot igazoló okiratok másolata
  • külső pályázó esetén három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány ( nem szükséges hatósági erkölcsi bizonyítvány benyújtása abban az esetben, ha az egyetemmel korábban fennállt megbízási vagy foglalkozási jogviszonyára tekintettel már igazolta és a korábbi jogviszonya megszűnése óta legfeljebb hat hónap telt el.)
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatot az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik és a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez is hozzájárul
  • minden olyan okirat, amelyet a pályázó a pályázat elbírálásánál fontosnak tart

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2021. szeptember 1. napjától tölthető be.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2021. augusztus 11.

 

A pályázatok benyújtásának módja:

 Postai úton, a pályázatnak a Debreceni Egyetem Kancellária Informatikai Szolgáltató Központ címére történő megküldésével (4032 Debrecen, Egyetem tér 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: KCHR/13275/2021. , valamint a munkakör megnevezését: ügyintéző (desktop támogató).

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2021. augusztus 17.

 

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

Debreceni Egyetem honlapja - 2021. július 27.

Debreceni Egyetem hirdetőtáblája - 2021. július 27.

 

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A munkáltató (szervezet) fenntartja a jogot, hogy a létesítendő jogviszony típusát a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvény 117/C. §-a, a közfeladatot ellátó közérdekű vagyonkezelő alapítványokról szóló 2021. évi IX. törvény, továbbá a kapcsolódó egyéb jogszabályok előírásai alapján – akár a jogviszony létrejöttét megelőzően – megváltoztassa (közalkalmazotti jogviszony helyett munkaviszony). A jogviszony változása esetén a munkáltató szervezet – szükség szerint, akár hiánypótlás keretében, illetve az elbírálást követően is – vizsgálhatja az új jogviszony létesítésének feltételeként előírt, jelen pályázati felhívásban esetlegesen nem részletezett feltételeknek és követelményeknek való megfelelést

 

 

Legutóbb frissítve: 2021. 08. 23. 10:54