A Debreceni Egyetem Kancellária Informatikai Szolgáltató Központ
Ügyféltámogatási Osztály
ügyintéző (desktop támogató)
munkakör betöltésére munkatársat keres.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Hajdú-Bihar megye, 4031 Debrecen, Bartók Béla út 2-26.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
- Általános rendszergazdai feladatok ellátása,
- Felhasználók elsőfokú (Level 1) informatikai támogatása, elsőfokú hibaelhárítás, problémamegoldás, szakmai tanácsadás, személyesen, telefonon és e-mailben,
- Desktop support feladatok ellátása, (munkaállomások üzembe helyezése, áthelyezése, karbantartása, javítása, bővítése, kivonása, perifériák kezelése),
- A bejelentett hibáról felvett hibajegyek kezelése, hibajelenségek pontosítása, hiba diagnosztizálása, felhasználói visszajelzések kezelése,
- A személyesen, telefonon és e-mailben érkező műszaki tartalmú igények, kérések, problémák, és hibabejelentések rögzítése a hibajegy kezelő rendszerben.
- A megfelelő információáramlás biztosítása a felhasználók és a vezetők számára.
- Magasabb szintű (Level 2) problémák, bejelentések eszkalációja a megfelelő IT szakterület számára.
- Hibaelhárítási feladat delegálása a felelős szervezeti egység / kolléga számára.
- Kapcsolattartás a felhasználókkal, az informatikai támogató partnerekkel és ügyfelekkel, a bejelentések tárgykörében.
- Tevékenységek és munkafolyamatok pontos dokumentálása,
- Üzemeltetési és műszaki dokumentációk folyamatos vezetése, aktualizálása, napra készen tartása.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Feltételek:
- középfokú, szakirányú szakképzettség (IT területről, szoftverkezelői végzettség, műszaki informatikus, stb.),
- A közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20. § (4) bekezdésében foglalt feltételeknek való megfelelés (büntetlen előélet; büntetőeljárás hatálya alatt egyes meghatározott cselekmények körében nem áll; foglalkozástól, illetve tevékenységtől eltiltás hatálya alatt nem áll; egyéb kizáró ok nem merül fel).
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- Felsőfokú szakirányú végzettség,
- Angol nyelvismeret.
Elvárt kompetenciák:
- átlagon felüli precizitás és igényesség,
- elhivatottság,
- önálló munkavégzés, proaktivitás,
- kiváló kommunikációs készség,
- rugalmasság, a változásokhoz dinamikusan alkalmazkodó szemlélet.
Benyújtandó iratok, igazolások:
- fényképes, szakmai önéletrajz az elérhetőségi adatok megjelölésével
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakmai jártasságot igazoló okiratok másolata
- külső pályázó esetén három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány ( nem szükséges hatósági erkölcsi bizonyítvány benyújtása abban az esetben, ha az egyetemmel korábban fennállt megbízási vagy foglalkozási jogviszonyára tekintettel már igazolta és a korábbi jogviszonya megszűnése óta legfeljebb hat hónap telt el.)
- aláírt nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatot az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez is hozzájárul
- minden olyan okirat, amelyet a pályázó a pályázat elbírálásánál fontosnak tart.
- Benyújtás határideje: 2021. május 29.
- Elbíráslás határideje: 2021. június 1.
A munkakör legkorábban 2021. június 7. napjától tölthető be.
Benyújtás módja:
Postai úton a Debreceni Egyetem Kancellária Informatikai Szolgáltató Központ címére történő megküldésével (4032 Debrecen, Egyetem tér 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: KCHR/8334/2021., valamint a munkakör megnevezését: ügyintéző (desktop támogató)
A közzététel helye, ideje: Debreceni Egyetem honlapja: 2021. május 15.