Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar
Vezetés és Szervezéstudományi Intézet
pályázatot hirdet
ügyintéző
munkakör betöltésére
A munkaviszony időtartama: határozott, 2025. március 1 – 2026. február 28.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: DE Gazdaságtudományi Kar, Vezetés és Szervezéstudományi Intézet; Debrecen, Böszörményi út 138.
A munkakörbe tartozó, lényeges feladatok:
Az intézetigazgató munkájához kapcsolódó általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása:
- oktatásszervezés: az intézet kezelési körébe tartozó szakok és kurzusok gondozása, óraterhelés elkészítése, oktatói és hallgatói ügyintézés;
- egyetemi rendszerek kezelése (e-learning, Neptun, DEA): a kurzusok gondozása, feltöltött szakdolgozatok kezelése;
- napi bejövő-kimenő posta rendszerezése;
- intézet iratanyagainak kezelése, archiválása;
- hivatalos szervezeti értekezletek, bizottságok, megbeszélések jegyzőkönyvezése;
- adatszolgáltatási kötelezettségek elkészítésében való részvétel;
- az intézetigazgató munkájához szükséges dokumentumok előkészítése, levelek és más dokumentumok megfogalmazása és véglegesítése;
- telefonhívások kezelése, vendégek fogadása;
- irodai beszerzések ügyintézése;
- az intézet leltárkörzetébe eszközök állományba vétele, eszközmozgás nyilvántartása, eszközök javíttatása/selejtezése;
- igény szerint bármely más, a munkaterülethez kapcsolódó feladat ellátása;
- intézeti rendezvények megszervezésében való részvétel.
Alapbér és juttatások:
Az alapbér megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény és a kapcsolódó ágazati jogszabályok, valamint az intézmény egyéb belső szabályozó dokumentumainak rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- középfokú végzettség,
- angol nyelvből szerzett középfokú szintű komplex nyelvvizsga és magabiztos, tárgyalóképes nyelvtudás szóban és írásban,
- Microsoft Office magabiztos ismerete, különös tekintettel a Word és Excel használatára,
- a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvény (Nftv.) 24. § (5) bekezdésében, ill. 24/A. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés (az alkalmazott büntetlen előéletű legyen, ne álljon a tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, és rendelkezzen az előírt végzettséggel és szakképzettséggel).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- hasonló adminisztrációs területen szerzett tapasztalat.
A munkakör betöltőjétől elvárt kompetenciák:
- jó szervező, kommunikációs és kapcsolatteremtő készség,
- jó problémamegoldó képesség,
- rendszerben való gondolkodás,
- csapatorientált személyiség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- fényképes önéletrajz,
- végzettséget igazoló okiratok másolata,
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázat tartalmát az azt véleményező, elbíráló szervek megismerhetik, és hogy a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben történő kezeléséhez hozzájárul,
- külső jelentkező esetében három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, mely alkalmas a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvényben meghatározott összeférhetetlenségi, illetve jogviszony létesítést kizáró okok fenn nem állásának igazolására.
A munkakör betölthetőségének időpontja: a munkakör legkorábban 2025. március 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. február 12.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. február 25.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton: a pályázatnak a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar Dékáni Hivatal címére történő megküldésével (4002 Debrecen, Pf. 400). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: KCHR/2052/2025, valamint a munkakör megnevezését: ügyintéző.
- E-mailben: a gtk.dekan@econ.unideb.hu címre való megküldésével.