Debreceni Egyetem Kancellária
Informatikai Szolgáltató Központ
Ügyféltámogatási Osztály
pályázatot hirdet
ügyintéző
munkakör betöltésére.
A jogviszony típusa:
- munkaviszony
A jogviszony időtartama:
- határozatlan
Foglalkoztatás jellege:
- teljes munkaidő
A munkavégzés helye: DE Informatikai Szolgáltató Központ Ügyféltámogatási Osztály, 4032 Debrecen, Egyetem tér 1.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
- IT anyagok/eszközök beszerzésében való részvétel,
- Kapcsolattartás a potenciális beszállítókkal,
- Árajánlatok előkészítése, egyeztetése a vezetőkkel,
- Pályázatok informatikai beszerzésinek előkészítése, támogatása, egyeztetés a projektvezetőkkel,
- TÜSZ (Teljeskörű Üzemeltetési Szerződések) előkészítése,
- A jóváhagyott tervnek megfelelően gondoskodik IT eszközök és anyagok ütemezett beszerzéséről
Alapbér és juttatások:
Az alapbér megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény és a kapcsolódó ágazati jogszabályok, valamint az intézmény egyéb belső szabályozó dokumentumainak rendelkezései az irányadóak.
A munkakör betöltésének feltételei:
- középfokú szakirányú szakképzettség (középfokú IT végzettség), és/vagy
- IT eszközök beszerzésében szerzett tapasztalat,
- A munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 44/A. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés (büntetlen előélet; büntetőeljárás hatálya alatt egyes meghatározott cselekmények elkövetése miatt nem áll; foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem áll; egyéb kizáró ok nem merül fel).
A munkakör betöltésénél előnyt jelent:
- felsőfokú szakirányú végzettség,
- angol nyelvismeret
Elvárt kompetenciák:
- átlagon felüli precizitás és igényesség,
- elhivatottság,
- önálló munkavégzés, proaktivitás,
- kiváló kommunikációs készség,
- rugalmasság, a változásokhoz dinamikusan alkalmazkodó szemlélet
Benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes, fényképes szakmai önéletrajz (az elérhetőségek megjelölésével),
- iskolai végzettséget szakképzettséget, szakmai jártasságot igazoló okiratok másolata,
- nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a pályázatot az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez is hozzájárul,
- külső pályázónál három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt (nem szükséges hatósági bizonyítvány benyújtása abban az esetben, ha az egyetemmel korábban fennállt megbízási vagy foglalkozási jogviszonyára tekintettel már igazolta és a korábbi jogviszonya megszűnése óta legfeljebb hat hónap telt el)
- Minden olyan egyéb okirat, amelyet a pályázó a pályázat elbírálásánál fontosnak tart.
Benyújtási határideje: 2022. január 04.
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2022. január 25. napjától tölthető be.
A jelentkezések elbírálásának határideje: 2022. január 10.
A jelentkezések benyújtásának módja:
- postai úton: DE Informatikai Szolgáltató Központ címére (4032 Debrecen, Egyetem tér 1.) kérjük eljuttatni. Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: „ügyintéző”, valamint a kiíráson szereplő azonosító számot: KCHR/25693/2021.