ügyintéző

Érvényes eddig
Munkakör
ügyintéző
Hirdető egység neve
DE Kancellária Informatikai Szolgáltató Központ Ügyféltámogatási Osztály
Beosztás
ügyintéző

Debreceni Egyetem Kancellária

Informatikai Szolgáltató Központ

Ügyféltámogatási Osztály  

pályázatot hirdet

ügyintéző

 munkakör betöltésére.

 

A jogviszony típusa:

- munkaviszony

A jogviszony időtartama:

- határozatlan

Foglalkoztatás jellege:

- teljes munkaidő

 A munkavégzés helye: DE Informatikai Szolgáltató Központ Ügyféltámogatási Osztály, 4032 Debrecen, Egyetem tér 1.

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • IT anyagok/eszközök beszerzésében való részvétel,
  • Kapcsolattartás a potenciális beszállítókkal,
  • Árajánlatok előkészítése, egyeztetése a vezetőkkel,
  • Pályázatok informatikai beszerzésinek előkészítése, támogatása, egyeztetés a projektvezetőkkel,
  • TÜSZ (Teljeskörű Üzemeltetési Szerződések) előkészítése,
  • A jóváhagyott tervnek megfelelően gondoskodik IT eszközök és anyagok ütemezett beszerzéséről

Alapbér és juttatások:

Az alapbér megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény és a kapcsolódó ágazati jogszabályok, valamint az intézmény egyéb belső szabályozó dokumentumainak rendelkezései az irányadóak.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • középfokú szakirányú szakképzettség (középfokú IT végzettség), és/vagy
  • IT eszközök beszerzésében szerzett tapasztalat,
  • A munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 44/A. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés (büntetlen előélet; büntetőeljárás hatálya alatt egyes meghatározott cselekmények elkövetése miatt nem áll; foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem áll; egyéb kizáró ok nem merül fel). 

A munkakör betöltésénél előnyt jelent:

  • felsőfokú szakirányú végzettség,
  • angol nyelvismeret

Elvárt kompetenciák:

  • átlagon felüli precizitás és igényesség,
  • elhivatottság,
  • önálló munkavégzés, proaktivitás,
  • kiváló kommunikációs készség,
  • rugalmasság, a változásokhoz dinamikusan alkalmazkodó szemlélet

Benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes, fényképes szakmai önéletrajz (az elérhetőségek megjelölésével),
  • iskolai végzettséget szakképzettséget, szakmai jártasságot igazoló okiratok másolata,
  • nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a pályázatot az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez is hozzájárul,
  • külső pályázónál három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt (nem szükséges hatósági bizonyítvány benyújtása abban az esetben, ha az egyetemmel korábban fennállt megbízási vagy foglalkozási jogviszonyára tekintettel már igazolta és a korábbi jogviszonya megszűnése óta legfeljebb hat hónap telt el)
  • Minden olyan egyéb okirat, amelyet a pályázó a pályázat elbírálásánál fontosnak tart.

Benyújtási határideje: 2022. január 04.

A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2022. január 25. napjától tölthető be.

A jelentkezések elbírálásának határideje: 2022. január 10.

A jelentkezések benyújtásának módja:

  • postai úton: DE Informatikai Szolgáltató Központ címére (4032 Debrecen, Egyetem tér 1.) kérjük eljuttatni. Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: „ügyintéző”, valamint a kiíráson szereplő azonosító számot: KCHR/25693/2021.

 

Legutóbb frissítve: 2021. 12. 20. 15:45