Debreceni Egyetem, Kancellária, HR Igazgatóság
Bérügyi- és TB Ellátási Osztály
munkatársat keres
társadalombiztosítási-ügyintéző
munkakör betöltésére
A jogviszony időtartama: határozott idejű munkaviszony (2 évre), 3 hónap próbaidővel.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Próbaidő tartama: 3 hónap
A munkavégzés helye: HR Igazgatóság, 4032 Debrecen, Böszörményi út 138., C épület
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
- A havi bérszámfejtéshez kapcsolódó társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ellátása a JDolber humánügyviteli rendszerben. A feladat ellátásához szükséges jogszabályok naprakész ismerete, gyakorlati alkalmazása.
- A havi munkabérekhez kapcsolódó adatok rögzítése és egyéb nem rendszeres bérek számfejtése.
- A bérszámfejtéssel és a társadalombiztosítási ellátásokkal kapcsolatos iratok kezelése, megőrzése.
- Kapcsolódó adatszolgáltatások, bevallások, jelentések kimutatások, statisztikák készítése.
- Kapcsolattartás a Debreceni Egyetem szervezeti egységeivel, munkatársaival.
Alapbér és juttatások:
Az alapbér megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, valamint az intézmény egyéb belső szabályozó dokumentumainak rendelkezései az irányadók.
A munkakör betöltésének feltételei:
- társadalombiztosítási- és bérügyintéző szakképzettség,
- felhasználói MS Office ismeret,
- a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 44/A.§-ban foglalt feltételeknek való megfelelés (büntetlen előélet; büntetőeljárás hatálya alatt egyes meghatározott cselekmények elkövetése miatt nem áll; foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem áll; egyéb kizáró ok nem merül fel).
A munkakör betöltésénél előnyt jelent:
- főiskolai/BSc vagy egyetemi /MSc végzettség,
- társadalombiztosítási kifizetőhelyen szerzett szakmai tapasztalat,
- JDolber humánügyviteli rendszer ismerete.
Elvárt kompetenciák:
- megbízhatóság, önálló, precíz, felelősségteljes munkavégzésre való képesség,
- együttműködési készség, csapatmunkában való részvétel,
- jó kapcsolattartási és kommunikációs készség, problémamegoldó képesség.
Benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes, fényképes szakmai önéletrajz (az elérhetőségek megjelölésével),
- iskolai végzettséget igazoló bizonyítványok másolatai,
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a jelentkező által benyújtott dokumentumokat az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a jelentkező az általa benyújtott iratanyagban foglalt személyes adatainak az eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- külső jelentkező esetében három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, mely alkalmas a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvényben meghatározott összeférhetetlenségi, illetve jogviszony létesítést kizáró okok fenn nem állásának igazolására,
- minden olyan okirat, amelyet a jelentkező az elbírálás során fontosnak tart.
A munkakör betölthetőségének időpontja: a munkakör a jelentkezők pályázatainak elbírálását követően azonnal betölthető.
A jelentkezés benyújtásának módja:
- Pályázat benyújtásának módja: e-mailen, dr. Sándorné Veres Krisztina mb. osztályvezető részére (veres.krisztina@fin.unideb.hu), kérjük a tárgy mezőben feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: KCHR/10932/2024, valamint a munkakör megnevezését: társadalombiztosítási-ügyintéző.