társadalombiztosítási-ügyintéző

Érvényes eddig
Munkakör
ügyintéző
Hirdető egység neve
DE Kancellária HR Igazgatóság Bérügyi- és TB Ellátási Osztály
Beosztás
ügyintéző

Debreceni Egyetem, Kancellária, HR Igazgatóság

Bérügyi- és TB Ellátási Osztály

munkatársat keres

társadalombiztosítási-ügyintéző

 munkakör betöltésére

 

A jogviszony időtartama: határozott idejű munkaviszony (2 évre), 3 hónap próbaidővel.

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

Próbaidő tartama: 3 hónap

A munkavégzés helye: HR Igazgatóság, 4032 Debrecen, Böszörményi út 138., C épület

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • A havi bérszámfejtéshez kapcsolódó társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ellátása a JDolber humánügyviteli rendszerben. A feladat ellátásához szükséges jogszabályok naprakész ismerete, gyakorlati alkalmazása.
  • A havi munkabérekhez kapcsolódó adatok rögzítése és egyéb nem rendszeres bérek számfejtése.
  • A bérszámfejtéssel és a társadalombiztosítási ellátásokkal kapcsolatos iratok kezelése, megőrzése.
  • Kapcsolódó adatszolgáltatások, bevallások, jelentések kimutatások, statisztikák készítése.
  • Kapcsolattartás a Debreceni Egyetem szervezeti egységeivel, munkatársaival. 

Alapbér és juttatások:

Az alapbér megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, valamint az intézmény egyéb belső szabályozó dokumentumainak rendelkezései az irányadók.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • társadalombiztosítási- és bérügyintéző szakképzettség,
  • felhasználói MS Office ismeret,
  • a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 44/A.§-ban foglalt feltételeknek való megfelelés (büntetlen előélet; büntetőeljárás hatálya alatt egyes meghatározott cselekmények elkövetése miatt nem áll; foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem áll; egyéb kizáró ok nem merül fel). 

A munkakör betöltésénél előnyt jelent:

  • főiskolai/BSc vagy egyetemi /MSc végzettség,
  • társadalombiztosítási kifizetőhelyen szerzett szakmai tapasztalat,
  • JDolber humánügyviteli rendszer ismerete.

Elvárt kompetenciák:

  • megbízhatóság, önálló, precíz, felelősségteljes munkavégzésre való képesség,
  • együttműködési készség, csapatmunkában való részvétel,
  • jó kapcsolattartási és kommunikációs készség, problémamegoldó képesség.

Benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes, fényképes szakmai önéletrajz (az elérhetőségek megjelölésével),
  • iskolai végzettséget igazoló bizonyítványok másolatai,
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a jelentkező által benyújtott dokumentumokat az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a jelentkező az általa benyújtott iratanyagban foglalt személyes adatainak az eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • külső jelentkező esetében három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, mely alkalmas a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvényben meghatározott összeférhetetlenségi, illetve jogviszony létesítést kizáró okok fenn nem állásának igazolására,
  • minden olyan okirat, amelyet a jelentkező az elbírálás során fontosnak tart.

A munkakör betölthetőségének időpontja: a munkakör a jelentkezők pályázatainak elbírálását követően azonnal betölthető.

A jelentkezés benyújtásának módja:

  • Pályázat benyújtásának módja: e-mailen, dr. Sándorné Veres Krisztina mb. osztályvezető részére (veres.krisztina@fin.unideb.hu), kérjük a tárgy mezőben feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: KCHR/10932/2024, valamint a munkakör megnevezését: társadalombiztosítási-ügyintéző.

 

Legutóbb frissítve: 2024. 05. 13. 18:34