revizor és adatvédelmi tisztviselő

Érvényes eddig
Munkakör
revizor és adatvédelmi tisztviselő
Hirdető egység neve
Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal
Beosztás
revizor és adatvédelmi tisztviselő

Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala állást hirdet 1 fő

 

revizor és adatvédelmi tisztviselő”

 

munkakör betöltésére

 

 

Kinevezés feltételei:

  • Magyar állampolgárság, büntetlen előélet, Kttv. 39. § (1) bekezdés c) pontja szerinti büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, cselekvőképesség,
  • alap-, mester- vagy doktori képzésben szerzett pénzügyi szakmacsoportba tartozó szakképzettség és felsőoktatásban szerzett informatikai szakképzettség és/vagy adatvédelemmel, adatbiztonsággal kapcsolatos képzettség.

 

Az álláshely betöltésének feltétele a 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány benyújtása, mely a kedvező elbírálást követően haladéktalanul csatolandó.

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelenthet:

  • GDPR ismerete,
  • nemzeti, illetve európai adatvédelmi jog és gyakorlat szakértői szintű ismerete,
  • információs technológiák és adatbiztonság ismerete,
  • államháztartási szakterületen pénzügyi-számviteli szakismeret,
  • költségvetési gazdálkodásban, illetve annak ellenőrzésében való jártasság,
  • belső ellenőrzés folytatásához szükséges nyilvántartásba vétel,
  • közigazgatási alap- és szakvizsga

 

Ellátandó feladatok: Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Ellenőrzési Irodáján osztott munkakörben revizori és adatvédelmi tisztviselői feladatok ellátása.

Revizori feladatok: különösen önkormányzati és önkormányzati többségi tulajdonú társaságoknál, önkormányzati intézményeknél, önkormányzati támogatásban részesült szervezeteknél ellenőrzések végzése. Az első két esetben működésüket, gazdálkodásukat illetően, az utóbbinál önkormányzati támogatás cél- és jogszerű felhasználásának vonatkozásában.

Adatvédelmi tisztviselői feladatok: többek között a Polgármesteri Hivatal adatkezelése hazai, GDPR és egyéb európai uniós, illetve tagállami adatvédelmi rendelkezéseknek, valamint a belső szabályoknak való megfelelésének ellenőrzése, együttműködés a felügyeleti hatósággal, adatvédelmi hatásvizsgálatra vonatkozó kötelezettségek teljesítése.

 

A kinevezés közszolgálati jogviszonyba határozatlan időre szól, 6 hónap próbaidő kikötésével, teljes munkaidőben.

 

Illetmény és juttatások: A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a vonatkozó helyi rendeletek és a Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Közszolgálati Szabályzata alapján.

 

Jelentkezéshez csatolandó:

  • Fényképes szakmai önéletrajz (telefonos elérhetőséggel, lakcímmel), 2 példányban
  • Végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentumok fénymásolata, 2 példányban

 

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2021. február 21.

Munkakör betöltésének várható időpontja: 2021. március 1.

 

Munkavégzés helye:    Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala

                                   Ellenőrzési Iroda

                                   4025 Debrecen, Kossuth utca 22.

 

Pályázat benyújtásának módja: postai úton vagy e-mail-en (hpcs.hivatal@ph.debrecen.hu) az alábbi címre címezve:

Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala

Dr. Szekeres Antal címzetes főjegyző részére

4024 Debrecen, Piac u. 20.

 

 

Az álláshirdetéssel kapcsolatban felvilágosítást nyújt:

Tódorné Nagy Tünde

irodavezető-helyettes

Ellenőrzési Iroda

todorne.tunde@ph.debrecen.hu

52/502-387

 

 

Legutóbb frissítve: 2021. 08. 23. 10:54