Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala állást hirdet 1 fő
„revizor és adatvédelmi tisztviselő”
munkakör betöltésére
Kinevezés feltételei:
- Magyar állampolgárság, büntetlen előélet, Kttv. 39. § (1) bekezdés c) pontja szerinti büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, cselekvőképesség,
- alap-, mester- vagy doktori képzésben szerzett pénzügyi szakmacsoportba tartozó szakképzettség és felsőoktatásban szerzett informatikai szakképzettség és/vagy adatvédelemmel, adatbiztonsággal kapcsolatos képzettség.
Az álláshely betöltésének feltétele a 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány benyújtása, mely a kedvező elbírálást követően haladéktalanul csatolandó.
A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelenthet:
- GDPR ismerete,
- nemzeti, illetve európai adatvédelmi jog és gyakorlat szakértői szintű ismerete,
- információs technológiák és adatbiztonság ismerete,
- államháztartási szakterületen pénzügyi-számviteli szakismeret,
- költségvetési gazdálkodásban, illetve annak ellenőrzésében való jártasság,
- belső ellenőrzés folytatásához szükséges nyilvántartásba vétel,
- közigazgatási alap- és szakvizsga
Ellátandó feladatok: Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Ellenőrzési Irodáján osztott munkakörben revizori és adatvédelmi tisztviselői feladatok ellátása.
Revizori feladatok: különösen önkormányzati és önkormányzati többségi tulajdonú társaságoknál, önkormányzati intézményeknél, önkormányzati támogatásban részesült szervezeteknél ellenőrzések végzése. Az első két esetben működésüket, gazdálkodásukat illetően, az utóbbinál önkormányzati támogatás cél- és jogszerű felhasználásának vonatkozásában.
Adatvédelmi tisztviselői feladatok: többek között a Polgármesteri Hivatal adatkezelése hazai, GDPR és egyéb európai uniós, illetve tagállami adatvédelmi rendelkezéseknek, valamint a belső szabályoknak való megfelelésének ellenőrzése, együttműködés a felügyeleti hatósággal, adatvédelmi hatásvizsgálatra vonatkozó kötelezettségek teljesítése.
A kinevezés közszolgálati jogviszonyba határozatlan időre szól, 6 hónap próbaidő kikötésével, teljes munkaidőben.
Illetmény és juttatások: A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a vonatkozó helyi rendeletek és a Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Közszolgálati Szabályzata alapján.
Jelentkezéshez csatolandó:
- Fényképes szakmai önéletrajz (telefonos elérhetőséggel, lakcímmel), 2 példányban
- Végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentumok fénymásolata, 2 példányban
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2021. február 21.
Munkakör betöltésének várható időpontja: 2021. március 1.
Munkavégzés helye: Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Ellenőrzési Iroda
4025 Debrecen, Kossuth utca 22.
Pályázat benyújtásának módja: postai úton vagy e-mail-en (hpcs.hivatal@ph.debrecen.hu) az alábbi címre címezve:
Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Dr. Szekeres Antal címzetes főjegyző részére
4024 Debrecen, Piac u. 20.
Az álláshirdetéssel kapcsolatban felvilágosítást nyújt:
Tódorné Nagy Tünde
irodavezető-helyettes
Ellenőrzési Iroda
52/502-387