irodai asszisztens, adminisztrátor

Érvényes eddig
Munkakör
adminisztrátor
Hirdető egység neve
DE Kancellária SAP Kompetencia Központ
Beosztás
adminisztrátor

Debreceni Egyetem, Kancellária, SAP Kompetencia Központ

pályázatot hirdet

irodai asszisztens, adminisztrátor

munkakör betöltésére

 

A jogviszony típusa: munkaviszony

A jogviszony időtartama: határozatlan, 3 hónap próbaidő kikötésével

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

A munkavégzés helye: SAP Kompetencia Központ, Kancellária IV. épület; Debrecen, Kassai út 26.

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • igazgatói asszisztensi feladatok ellátása és a dolgozók munkájának támogatása,
  • informatikai rendszerek tartalomkezelése és működésüknek támogatása,
  • általános irodai feladatok ellátása (telefon és posta kezelés, dokumentáció készítés, stb.),
  • dolgozókkal kapcsolatos HR adminisztráció ellátása,
  • iroda napi működéséhez szükséges eszközök, irodaszerek biztosítása,
  • kapcsolattartás más szervezeti egységekkel,
  • szervezési és egyéb adminisztratív feladatok ellátása.

Alapbér és juttatások:

Az alapbér megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, valamint az intézmény egyéb belső szabályozó dokumentumainak rendelkezései az irányadók.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • főiskolai (BSc) vagy egyetemi (MSc) végzettség,
  • angol nyelvismeret,
  • Microsoft Office alkalmazások (Word, Excel, PowerPoint) magas szintű ismerete,
  • megbízható, szorgalmas személyiség,
  • pontosság, precizitás, határidők betartása,
  • jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség,
  • a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 44/A. §-ban foglalt feltételeknek való megfelelés (büntetlen előélet; büntetőeljárás hatálya alatt egyes meghatározott cselekmények elkövetése miatt nem áll; foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem áll; egyéb kizáró ok nem merül fel).

A munkakör betöltésénél előnyt jelent:

  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
  • angol közép- vagy felsőfokú nyelvvizsga,
  • Redmine, KSH-ELEKTRA informatikai rendszerek ismerete,
  • jártasság hivatalos levelezésben (stilisztika, helyesírás).

Benyújtandó iratok és igazolások:

  • részletes, fényképes szakmai önéletrajz (az elérhetőségek megjelölésével),
  • a végzettséget, szakképzettséget, idegen-nyelvtudást igazoló okiratok másolata,
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatot az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez is hozzájárul,
  • külső jelentkező esetében három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, mely alkalmas a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvényben meghatározott összeférhetetlenségi, illetve jogviszony létesítést kizáró okok fenn nem állásának igazolására,
  • minden olyan okirat, amelyet a jelentkező az elbírálás során fontosnak tart.

A munkakör betöltésének időpontja: 2023.09.20.

A pályázat benyújtásának határideje: 2023.09.01.

A pályázat elbírálásának határideje: 2023.09.15.

A jelentkezés benyújtásának módja:

  • elektronikus úton: a karpati.tibor@fin.unideb.hu e-mail címre, dr. Kárpáti Tibor igazgató részére. Kérjük, a tárgy mezőben feltüntetni a munkakör megnevezését: „irodai asszisztens, adminisztrátor”, valamint a hivatkozási számot: KCHR/19164/2023.

 

Legutóbb frissítve: 2023. 08. 14. 14:59