Debreceni Egyetem, Kancellária, SAP Kompetencia Központ
pályázatot hirdet
irodai asszisztens, adminisztrátor
munkakör betöltésére
A jogviszony típusa: munkaviszony
A jogviszony időtartama: határozatlan, 3 hónap próbaidő kikötésével
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: SAP Kompetencia Központ, Kancellária IV. épület; Debrecen, Kassai út 26.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
- igazgatói asszisztensi feladatok ellátása és a dolgozók munkájának támogatása,
- informatikai rendszerek tartalomkezelése és működésüknek támogatása,
- általános irodai feladatok ellátása (telefon és posta kezelés, dokumentáció készítés, stb.),
- dolgozókkal kapcsolatos HR adminisztráció ellátása,
- iroda napi működéséhez szükséges eszközök, irodaszerek biztosítása,
- kapcsolattartás más szervezeti egységekkel,
- szervezési és egyéb adminisztratív feladatok ellátása.
Alapbér és juttatások:
Az alapbér megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, valamint az intézmény egyéb belső szabályozó dokumentumainak rendelkezései az irányadók.
A munkakör betöltésének feltételei:
- főiskolai (BSc) vagy egyetemi (MSc) végzettség,
- angol nyelvismeret,
- Microsoft Office alkalmazások (Word, Excel, PowerPoint) magas szintű ismerete,
- megbízható, szorgalmas személyiség,
- pontosság, precizitás, határidők betartása,
- jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség,
- a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 44/A. §-ban foglalt feltételeknek való megfelelés (büntetlen előélet; büntetőeljárás hatálya alatt egyes meghatározott cselekmények elkövetése miatt nem áll; foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem áll; egyéb kizáró ok nem merül fel).
A munkakör betöltésénél előnyt jelent:
- hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
- angol közép- vagy felsőfokú nyelvvizsga,
- Redmine, KSH-ELEKTRA informatikai rendszerek ismerete,
- jártasság hivatalos levelezésben (stilisztika, helyesírás).
Benyújtandó iratok és igazolások:
- részletes, fényképes szakmai önéletrajz (az elérhetőségek megjelölésével),
- a végzettséget, szakképzettséget, idegen-nyelvtudást igazoló okiratok másolata,
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatot az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez is hozzájárul,
- külső jelentkező esetében három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, mely alkalmas a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvényben meghatározott összeférhetetlenségi, illetve jogviszony létesítést kizáró okok fenn nem állásának igazolására,
- minden olyan okirat, amelyet a jelentkező az elbírálás során fontosnak tart.
A munkakör betöltésének időpontja: 2023.09.20.
A pályázat benyújtásának határideje: 2023.09.01.
A pályázat elbírálásának határideje: 2023.09.15.
A jelentkezés benyújtásának módja:
- elektronikus úton: a karpati.tibor@fin.unideb.hu e-mail címre, dr. Kárpáti Tibor igazgató részére. Kérjük, a tárgy mezőben feltüntetni a munkakör megnevezését: „irodai asszisztens, adminisztrátor”, valamint a hivatkozási számot: KCHR/19164/2023.