gazdasági ügyintéző

Érvényes eddig
Munkakör
ügyintéző
Hirdető egység neve
DE Kancellária Informatikai Szolgáltató Központ (ISZK)
Beosztás
ügyintéző

Debreceni Egyetem Kancellária

Informatikai Szolgáltató Központ (ISZK)

pályázatot hirdet

gazdasági ügyintéző

munkakör betöltésére

 

 

Jogviszony típusa: munkaviszony

A jogviszony időtartama: határozatlan idejű (3 hónap próbaidő)

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

A munkavégzés helye: DE KC Informatikai Szolgáltató Központ, Rendszermenedzsment és Alkalmazásüzemeltetési Osztály; Debrecen, Egyetem tér 1.

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • A Debreceni Egyetem használatában álló multifunkciós eszközök teljes körű üzemeltetési szerződéseivel összefüggésben álló feladatok átfogó kezelése, számlák felülvizsgálata, teljesítés igazolásra átadása.
  • Informatikai jellegű beszerzések előkészítésénél való aktív segítség a szervezeti egységek részére, egyeztetések, ajánlatkérések, cégekkel történő kapcsolattartás.
  • Vezetői döntések meghozatalához szükséges adatszolgáltatás.
  • Közbeszerzési eljárások előkészítésében történő közreműködés.
  • Egyéb, a közvetlen vezetője által delegált feladatok végrehajtása.

Alapbér és juttatások:

Az alapbér megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, valamint az intézmény egyéb belső szabályozó dokumentumainak rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • középfokú végzettség,
  • felhasználói szintű MS Office ismeret,
  • angol nyelvismeret, középfokú C-típusú nyelvvizsga,
  • a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvény (Nftv.) 24. § (5) bekezdésében, ill. 24/A. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés (az alkalmazott büntetlen előéletű legyen, ne álljon a tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, és rendelkezzen az előírt végzettséggel és szakképzettséggel).

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • közép- vagy felsőfokú gazdasági informatikus végzettség és/vagy hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
  • angol nyelv felsőfokú ismerete, felsőfokú C típusú nyelvvizsga.

Elvárt kompetenciák:

  • elhivatott, kreatív, önálló és felelősségteljes munkavégzés,
  • csapatmunka, jó problémamegoldó képesség,
  • ügyfélorientált gondolkodás,
  • proaktív szemléletmód,
  • átlagon felüli precizitás és igényesség,
  • kiváló kommunikációs készség írásban és szóban egyaránt,
  • rendszerszemlélet,
  • terhelhetőség, stressz tűrő képesség,
  • rugalmasság, a változásokhoz való dinamikus alkalmazkodás,
  • szakmai ismeretek gyors és hatékony elsajátításának és alkalmazásának képessége.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképes, szakmai önéletrajz az elérhetőségi adatok megjelölésével,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakmai jártasságot igazoló okiratok másolata.
  • külső jelentkező esetében három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, mely alkalmas a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvényben meghatározott összeférhetetlenségi, illetve jogviszony létesítést kizáró okok fenn nem állásának igazolására,
  • aláírt nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatot az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez is hozzájárul.

A munkakör betölthetőségének időpontja: a munkakör a jelentkezők pályázatainak elbírálást követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának módja:

  • postai úton a DE KC Informatikai Szolgáltató Központ címére (4032 Debrecen, Egyetem tér 1.) kérjük eljuttatni. Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: „gazdasági ügyintéző”, valamint a kiíráson szereplő azonosító számot: KCHR/27132/2025

                                                                 vagy

  • elektronikus úton: az allas.palyazat@it.unideb.hu e-mail címre. Kérjük, a tárgy mezőben feltüntetni a munkakör megnevezését „gazdasági ügyintéző”, valamint a kiíráson szereplő azonosító számot: KCHR/27132/2025.

 

Legutóbb frissítve: 2025. 12. 18. 12:40