egyetemi docens

Érvényes eddig
Munkakör
egyetemi docens
Hirdető egység neve
DE IK Alkalmazott Matematikai és Valószínűségszámítási Tanszék
Beosztás
egyetemi docens

A Debreceni Egyetem

    pályázatot hirdet

az Informatikai Kar Alkalmazott Matematikai és Valószínűségszámítási Tanszékre

egyetemi docensi

munkakör betöltésére.

 

A munkaviszony időtartama: határozatlan idejű munkaviszony

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

A munkavégzés helye: Hajdú-Bihar vármegye, 4028 Debrecen, Kassai út 26.

A munkakörhöz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

A tanszék, illetve a kar, oktató és kutató munkájában való aktív részvétel, elsősorban gazdaságinformatikus és mérnökinformatikus szakos hallgatók képzésében, különös tekintettel a számítógépes statisztika, pénzügyi matematika, a mérnöki tárgyakhoz kapcsolódó egy- és többváltozós analízis témaköréhez tartozó előadások megtartására, önálló labor vezetésére. Feladatához tartozik oktatási segédanyagok készítése és folyamatos korszerűsítése, valamint a tehetséges hallgatók gondozása. Aktív részvétel a doktori képzésben, doktori hallgatók témavezetése. Az oktatótól elvárt az elméleti analízis és az alkalmazott matematika terén végzett aktív kutatómunka, új eredmények igazolása, koncentrálva a kapott tételek egyéb diszciplínákon való alkalmazhatóságára; alkalmazott statisztikai problémák vizsgálatára és elért eredményeinek rendszeres publikálása nemzetközi szakmai folyóiratokban.

Illetmény és juttatások:

Az alapbér megállapítására és a juttatásokra a Munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény és a kapcsolódó ágazati jogszabályok, valamint az intézmény egyéb belső szabályozó dokumentumainak rendelkezései az irányadóak.

Pályázati feltételek:

  • Egyetem, szakirányú mesterképzésben szerzett diploma
  • tudományos fokozat
  • egy, a szakmájában hasznosítható idegen nyelvből középfokú (B2) szintű, komplex típusú államilag elismert, vagy azzal egyenértékű nyelvvizsga
  • tudományága magas színvonalú ismerete, szűkebb területén elmélyült, nemzetközi szakirodalmi tájékozottság
  • átfogó tananyagformáló és ismeretátadó készség, alkalmasság a hallgatók, a
    doktori képzésben résztvevők, a tanársegédek tanulmányi, tudományos munkájának irányítására, új tantárgyak programjának kialakítására,
  • önálló tudományos eredmények, s ezekről folyamatos, az adott szakterületen kiemelkedőnek elismert publikációk,
  • képesség idegen nyelven szabad előadás tartására, illetve vitában való részvételre
  • oktatásban szerzett szakmai tapasztalat
  • megfelelés a Munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 44/A. §-ban foglaltaknak

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • habilitáció, vagy azzal egyenértékű nemzetközi felsőoktatási oktatói gyakorlat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

    • szakmai önéletrajz
    • a pályázatnak tartalmaznia kell a pályázó személyi adatait, lakcímét, tudományos fokozatát, szakmai díjait, idegen nyelv tudását, szakmai, tudományos munkáját, terveit, hazai és nemzetközi tudományos, illetve szakmai szervezetekben végzett munkáját, tisztségét, a nemzetközi tudományos életben való részvételét
    • végzettséget, szakképzettséget, tudományos fokozatot, habilitációs oklevelet (amennyiben rendelkezik vele), idegen nyelvtudást igazoló okiratok hitelesített másolatait (belső pályázó esetén az okiratok hitelesítését a kabinetfőnök főigazgató végezheti)
    • külső pályázónál három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt (nem szükséges hatósági erkölcsi bizonyítvány benyújtása abban az esetben,
      ha az egyetemmel korábban fennállt megbízási vagy foglalkozási jogviszonyára tekintettel már igazolta és a korábbi jogviszonya megszűnése óta leg-
      feljebb hat hónap telt el),
    • a fontosabb publikációk és tudományos munkát jegyzékét,
    • nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a pályázatot az azt véleményező, elbíráló személyek és testületek megismerhetik, és a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez is hozzájárul
    • a kitöltött pályázati adatlapot, mely az IK Dékáni Hivatalából megkérhető
    • minden olyan iratot, melyet a pályázó a pályázat elbírálása szempontjából fontosnak tart.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2024. február 1. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. január 8.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Debreceni Egyetem Informatikai Kar Dékánja címére történő megküldésével (4002 Debrecen, Pf.: 400. Debreceni Egyetem Informatikai Kar Dékáni Hivatal). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: RH/1382-1/2023., valamint a munkakör megnevezését: egyetemi docens

vagy

  • Személyesen: Hajdú-Bihar vármegye, 4028 Debrecen, Kassai út 26. DE Informatikai Kar Dékáni Hivatal IF23-as szoba, Csákiné Czirják Anita

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A Debreceni Egyetem belső szabályzatainak megfelelően.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. január 31.

A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje:

 

Legutóbb frissítve: 2023. 11. 28. 17:54