analitikus és eszköznyilvántartó

Érvényes eddig
Munkakör
analitikus és eszköznyilvántartó
Hirdető egység neve
Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal
Beosztás
analitikus és eszköznyilvántartó

DEBRECEN MEGYEI JOGÚ VÁROS POLGÁRMESTERI HIVATALA

állást hirdet

analitikus és eszköznyilvántartó

 munkakör betöltésére

 

Kinevezés feltételei:

    • magyar állampolgárság,
    • cselekvőképesség,
    • büntetlen előélet,
    • Kttv. 39.§ (1) bekezdés c.) pontja szerinti büntetőeljárás hatálya alatt nem áll
    • Az I. besorolási osztályban:

- főiskolán vagy egyetemen vagy alapképzésen vagy mesterképzésen szerzett gazdaságtudományi szakképzettség, vagy

- főiskolán vagy egyetemen vagy alapképzésen vagy mesterképzésen szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi vagy mérlegképes könyvelői szakképesítés

    • számítógép felhasználói szintű ismerete (MS Office programok, Word, Excel)

Az álláshely betöltésének feltétele a 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely a kedvező elbírálást követően haladéktalanul csatolandó.

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelenthet:

  • felsőfokú gazdasági szakképzettség
  • mérlegképes könyvelői szakképesítés államháztartási szakon
  • legalább 3 év hasonló területen szerzett szakmai gyakorlat
  • államháztartási területen szerzett gyakorlat
  • költségvetési szervnél végzett hasonló tevékenység
  • eszköznyilvántartással kapcsolatban szerzett tapasztalat
  • ECDL bizonyítvánnyal rendelkezik
  • ASP szakrendszerben való jártasság

Az ellátandó feladatok:

  1. A vonatkozó jogszabályi előírások, valamint a helyi utasítások alapján naprakészen vezeti a Polgármesteri Hivatal tulajdonában lévő kis és nagy értékű eszközök bevételezését, kiadását, nyilvántartását.
  2. Elkészíti az egyéb időszakos, az eszköznyilvántartást érintő statisztikai jelentéseket.
  3. A kis és nagy értékű eszközök tekintetében negyedévenként az analitikus nyilvántartások és a főkönyvi könyvelés egyeztetése, valamint az értékcsökkenés elszámolása után a kis és nagy értékű eszközök állományváltozásáról feladás készítése.
  4. Részt vesz a kis és nagy értékű eszközök leltározásában, selejtezésében.
  5. A használt és új eszköz raktárak (kis és nagy értékű eszközök) kezelése, az eszközök kiadása és visszavételezése. A raktár kezeléséért teljes anyagi felelősséggel tartozik, az esetleges hiányok, többletek keletkezéséről számot ad.
  6. A felesleges vagyontárgyak értékesítéséből adódó feladatok ellátása.
  7. Feladatköréhez kapcsolódó utasítások évente történő felülvizsgálata, szükséges változtatások elvégzése.

A kinevezés közszolgálati jogviszonyban határozott időre szól, 6 hónap próbaidő kikötésével, teljes munkaidőben.

Illetmény és juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a vonatkozó helyi rendeletek és Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Közszolgálati Szabályzata alapján.

Jelentkezéshez csatolandó:

  • fényképes szakmai önéletrajz (telefonos elérhetőséggel, lakcímmel), 2 példányban,
  • végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentumok fénymásolata, 2 példányban.

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2022. február 04.

Munkakör betöltésének várható időpontja: 2022. február 10.

Munkavégzés helye:

Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala

Ellátási Osztály

4026 Debrecen, Kálvin tér 11.

A jelentkezés benyújtásának módja: e-mail-en (hpcs.hivatal@ph.debrecen.hu) vagy postai úton az alábbi címre címezve:

Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala

Dr. Szekeres Antal címzetes főjegyző részére

4024 Debrecen, Piac u. 20.

Az álláshirdetéssel kapcsolatban felvilágosítást nyújt:

Lukácsné dr. Pócsi Ildikó osztályvezető

DMJV Polgármesteri Hivatala

Ellátási Osztály

ellato@ph.debrecen.hu

52/517-780

 

Legutóbb frissítve: 2022. 01. 14. 09:08