DEBRECEN MEGYEI JOGÚ VÁROS POLGÁRMESTERI HIVATALA
állást hirdet
analitikus és eszköznyilvántartó
munkakör betöltésére
Kinevezés feltételei:
-
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- Kttv. 39.§ (1) bekezdés c.) pontja szerinti büntetőeljárás hatálya alatt nem áll
- Az I. besorolási osztályban:
- főiskolán vagy egyetemen vagy alapképzésen vagy mesterképzésen szerzett gazdaságtudományi szakképzettség, vagy
- főiskolán vagy egyetemen vagy alapképzésen vagy mesterképzésen szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi vagy mérlegképes könyvelői szakképesítés
-
- számítógép felhasználói szintű ismerete (MS Office programok, Word, Excel)
Az álláshely betöltésének feltétele a 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely a kedvező elbírálást követően haladéktalanul csatolandó.
A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelenthet:
- felsőfokú gazdasági szakképzettség
- mérlegképes könyvelői szakképesítés államháztartási szakon
- legalább 3 év hasonló területen szerzett szakmai gyakorlat
- államháztartási területen szerzett gyakorlat
- költségvetési szervnél végzett hasonló tevékenység
- eszköznyilvántartással kapcsolatban szerzett tapasztalat
- ECDL bizonyítvánnyal rendelkezik
- ASP szakrendszerben való jártasság
Az ellátandó feladatok:
- A vonatkozó jogszabályi előírások, valamint a helyi utasítások alapján naprakészen vezeti a Polgármesteri Hivatal tulajdonában lévő kis és nagy értékű eszközök bevételezését, kiadását, nyilvántartását.
- Elkészíti az egyéb időszakos, az eszköznyilvántartást érintő statisztikai jelentéseket.
- A kis és nagy értékű eszközök tekintetében negyedévenként az analitikus nyilvántartások és a főkönyvi könyvelés egyeztetése, valamint az értékcsökkenés elszámolása után a kis és nagy értékű eszközök állományváltozásáról feladás készítése.
- Részt vesz a kis és nagy értékű eszközök leltározásában, selejtezésében.
- A használt és új eszköz raktárak (kis és nagy értékű eszközök) kezelése, az eszközök kiadása és visszavételezése. A raktár kezeléséért teljes anyagi felelősséggel tartozik, az esetleges hiányok, többletek keletkezéséről számot ad.
- A felesleges vagyontárgyak értékesítéséből adódó feladatok ellátása.
- Feladatköréhez kapcsolódó utasítások évente történő felülvizsgálata, szükséges változtatások elvégzése.
A kinevezés közszolgálati jogviszonyban határozott időre szól, 6 hónap próbaidő kikötésével, teljes munkaidőben.
Illetmény és juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a vonatkozó helyi rendeletek és Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Közszolgálati Szabályzata alapján.
Jelentkezéshez csatolandó:
- fényképes szakmai önéletrajz (telefonos elérhetőséggel, lakcímmel), 2 példányban,
- végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentumok fénymásolata, 2 példányban.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2022. február 04.
Munkakör betöltésének várható időpontja: 2022. február 10.
Munkavégzés helye:
Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Ellátási Osztály
4026 Debrecen, Kálvin tér 11.
A jelentkezés benyújtásának módja: e-mail-en (hpcs.hivatal@ph.debrecen.hu) vagy postai úton az alábbi címre címezve:
Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Dr. Szekeres Antal címzetes főjegyző részére
4024 Debrecen, Piac u. 20.
Az álláshirdetéssel kapcsolatban felvilágosítást nyújt:
Lukácsné dr. Pócsi Ildikó osztályvezető
DMJV Polgármesteri Hivatala
Ellátási Osztály
52/517-780